Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi krapula näkyy naamassa vasta pari päivää myöhemmin?

Vierailija
15.06.2015 |

On se ihmiskeho jännä. Lauantaina tuli siis juhlittua, eilen iloitsin suht freshistä olomuodosta, vaikka päätä vähän jomottikin. Mutta tänään herätessäni tilanne onkin toinen: silmäpussit ja turvonneet luomet, mustat silmänaluset ja koko naama muutenkin turvonnut ja punoittava! Eikä ole eka kerta kun näin käy. Söin eilen vieläpä suht terveellisesti ja join paljon vettä, nukuin myös kohtuullisen hyvät yöunet. Miten siis juomisen merkit näkyvät vasta tänään??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joit sitä vettä. Oot nyt kosteuttanut viinasta kuivuneen elimistön, vesi on siellä turvotuksena nyt kunnes tila normalisoituu.

Vierailija
2/4 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin palamistuotteena syntyy punoitusta aiheuttavaa ainetta, minkä nimeä en nyt muista. Terveisin krapulainen ja punakka kohtalotoverisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina niin, että krapulapäivänä, siis päivänä kovan juomisen jälkeen, olen paremman näköinen kuin koskaan ennen. Johtuu siitä, että ensinnäkin veri kiertää huonosti, joten mulla yleistä poskien ja nenän punoitusta ei ole vaan iho on aivan tasaisen värinen. Toiseksi krapula aiheuttaa kuivumistilan, eli ei todellakaan ole turvotusta vaan päinvastoin on "laihempi" naamakin kuin muulloin nestevajeen takia. 

Mutta sitten tosiaan kun kroppa alkaa toipumaan nestevajauksesta niin sehän hädissään tuppaa alkuun keräämään sitä nestettä yli tarpeenkin, varsinkin jos/kun krapulaan tulee syötyä suolaista ja makeaa tavallista enemmän. Tämä turvotus kestää muutaman päinvän poistua.

Vierailija
4/4 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny että liittyyköhän tähän jokin samanlainen parantumisvaihe, kuin säteilyä saaneilla.

Että ollaa paranemaan päin kunnes pahentuu ja kuolee. Onkohan kukaan tutkinut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme