Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, puhelimen vaihto ja whatsapp!

Vierailija
15.06.2015 |

Niinkin yksinkertainen ja varmasti tyhmä kysymys, että kun asennan wapin uuteen puhelimeen, pystynkö enää avata sovellusta vanhassa puhelimessa ja nähdä vanhat kuvat&keskustelut siitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisikohan tämä niin, että tuolta asetuksista arkistoi kaikki keskustelut ja sitten uudessa puhelimessa painaisi "palauta arkistoidut keskistelut" tai miten se onkaan tuolla muotoiltu.. vai onko tämä toiminto vain nykyistä puhelinta varten?

Vierailija
2/13 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:28"]Mikä puhelin sulla on ? Mulla ainakin kaikki siirty vanhasta iphonesta uuteen. [/quote] Vaihdan samsungista lumiaan. Näinköhän onnistuu näiden välillä kun käyttikset poikkeaa toisistaan.. :/

[/quote]

Miksi ihmeessä noin hölmö vaihto?

Tiedoksi että se Lumian (menneen talven) whatsapp on paljon jäljessä nykyisistä versioista. Testiversio edelleen ja puhelinominaisuudet ym ovat vasta tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Android puhelimien välillä olen siirrellyt whatsap:in kopsaamalla koko "whatsapp"-kansion puhelimesta toiseen. Siinä menee kuvat ja videot mukana. Esim "ES-file explorer" on sopiva ohjelma.

Vierailija
4/13 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa vastata, mutta voit lähettää keskustelut shköpostiisi siitä vanhasta ja ovat näin tallessa :)

Vierailija
5/13 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:51"]en osaa vastata, mutta voit lähettää keskustelut shköpostiisi siitä vanhasta ja ovat näin tallessa :)
[/quote]

Kokeilin, ei onnistunut. :( gmail teki tenän kun yritin lähettää liitettyä keskustelua ja sen kuvia, "gmail ei vastaa" tai jotain tuollaista. Äh.

-Ap

Vierailija
6/13 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla sama tilanne!! Help? Anyone?

Vierailija
7/13 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuulkaa neuvon ihan kohta.

Vierailija
8/13 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä puhelin sulla on ? Mulla ainakin kaikki siirty vanhasta iphonesta uuteen.

Vierailija
9/13 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.whatsapp.com/faq/en/general/21002842

Tuolta saa ohjeen kun valitsee onko sinulla mikä puhelin. Terveisin 5

Täytyy kyllä osata englantia ja noudattaa ohjeita tipalleen.

Vierailija
10/13 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:28"]Mikä puhelin sulla on ? Mulla ainakin kaikki siirty vanhasta iphonesta uuteen.
[/quote]

Vaihdan samsungista lumiaan. Näinköhän onnistuu näiden välillä kun käyttikset poikkeaa toisistaan.. :/

Vierailija
11/13 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin juuri Lumiasta Samsungiin. Ryhmät ym. toki säilyivät, mutta keskustelut ja kuvat hävisivät. En tosin jaksanut edes miettiä saako niitä siirrettyä, sillä mielestäni melko yhdentekevää :D

Vierailija
12/13 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nuo ohjeet ja niissä sanottiin, että ei onnistu eri puhelintyyppien välillä. Ymmärsin myös, että keskustelut varmuuskopioidaan - mutta minne?

Vierailija
13/13 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:44"]

Luin nuo ohjeet ja niissä sanottiin, että ei onnistu eri puhelintyyppien välillä. Ymmärsin myös, että keskustelut varmuuskopioidaan - mutta minne?

[/quote]

Muistikortille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi