Apua, puhelimen vaihto ja whatsapp!
Niinkin yksinkertainen ja varmasti tyhmä kysymys, että kun asennan wapin uuteen puhelimeen, pystynkö enää avata sovellusta vanhassa puhelimessa ja nähdä vanhat kuvat&keskustelut siitä?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:28"]Mikä puhelin sulla on ? Mulla ainakin kaikki siirty vanhasta iphonesta uuteen. [/quote] Vaihdan samsungista lumiaan. Näinköhän onnistuu näiden välillä kun käyttikset poikkeaa toisistaan.. :/
[/quote]
Miksi ihmeessä noin hölmö vaihto?
Tiedoksi että se Lumian (menneen talven) whatsapp on paljon jäljessä nykyisistä versioista. Testiversio edelleen ja puhelinominaisuudet ym ovat vasta tulossa.
Android puhelimien välillä olen siirrellyt whatsap:in kopsaamalla koko "whatsapp"-kansion puhelimesta toiseen. Siinä menee kuvat ja videot mukana. Esim "ES-file explorer" on sopiva ohjelma.
en osaa vastata, mutta voit lähettää keskustelut shköpostiisi siitä vanhasta ja ovat näin tallessa :)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:51"]en osaa vastata, mutta voit lähettää keskustelut shköpostiisi siitä vanhasta ja ovat näin tallessa :)
[/quote]
Kokeilin, ei onnistunut. :( gmail teki tenän kun yritin lähettää liitettyä keskustelua ja sen kuvia, "gmail ei vastaa" tai jotain tuollaista. Äh.
-Ap
Hei mulla sama tilanne!! Help? Anyone?
Mikä puhelin sulla on ? Mulla ainakin kaikki siirty vanhasta iphonesta uuteen.
http://www.whatsapp.com/faq/en/general/21002842
Tuolta saa ohjeen kun valitsee onko sinulla mikä puhelin. Terveisin 5
Täytyy kyllä osata englantia ja noudattaa ohjeita tipalleen.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:28"]Mikä puhelin sulla on ? Mulla ainakin kaikki siirty vanhasta iphonesta uuteen.
[/quote]
Vaihdan samsungista lumiaan. Näinköhän onnistuu näiden välillä kun käyttikset poikkeaa toisistaan.. :/
Vaihdoin juuri Lumiasta Samsungiin. Ryhmät ym. toki säilyivät, mutta keskustelut ja kuvat hävisivät. En tosin jaksanut edes miettiä saako niitä siirrettyä, sillä mielestäni melko yhdentekevää :D
Luin nuo ohjeet ja niissä sanottiin, että ei onnistu eri puhelintyyppien välillä. Ymmärsin myös, että keskustelut varmuuskopioidaan - mutta minne?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:44"]
Luin nuo ohjeet ja niissä sanottiin, että ei onnistu eri puhelintyyppien välillä. Ymmärsin myös, että keskustelut varmuuskopioidaan - mutta minne?
[/quote]
Muistikortille?
Toimisikohan tämä niin, että tuolta asetuksista arkistoi kaikki keskustelut ja sitten uudessa puhelimessa painaisi "palauta arkistoidut keskistelut" tai miten se onkaan tuolla muotoiltu.. vai onko tämä toiminto vain nykyistä puhelinta varten?