Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rupesin humalassa itkemään baarissa tavatulle miehelle

Vierailija
14.06.2015 |

Hävettää aivan sairaasti. Puhuttiin vaan mulle traumaattisesta aiheesta ja jotkut menneisyyden haamut nosti päätään ja aloin pillittää tälle miehelle. Lopulta sanoi kuitenkin että olen kiinnostava ja haluaa nähdä mut uudestaan ja vaihdettiin numeroita. Onko mieskin ihan sekaisin vai eikö humalassa pillittäminen olekaan kaikille miehille turn-off?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/10 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samankaltainen episodi vähän aikaa sitten, hävettää vieläkin NIIN paljon! En yleensä ikinä humalassa edes itke, mutta nyt jotenkin laskuhumala ja herkkä mielentila kostautuivat.... :( miten voikin hävettää näin paljon nyt selvinpäin, ikinä ole näin pahaa morkkista ollut.... Mies oli kyllä ihana, lohdutti ja silitteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ainoastaan draamakuningatarmainen miehelle (kaikki on miehen syytä!) itkeminen on vituttavaa.

Vierailija
4/10 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan asiasta, josta avauduit. Minulle on lukuisat miehetkin alkaneet itkeä kännissä joten...

Vierailija
5/10 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:44"]Riippuu varmaan asiasta, josta avauduit. Minulle on lukuisat miehetkin alkaneet itkeä kännissä joten...
[/quote]
Puhuttiin irtoseksin moraalisuudesta ja kaksinaismoralismista. En avaa keskustelua enempää, mutta mulla on melkoinen trauma kyseisestä aihepiiristä aiempien parisuhteiden takia. Miehen mielipide aiheesta sai mut itkemään.
Ap

Vierailija
6/10 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/10 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu sitä paremmissakin piireissä. Älä jää ap märehtimään asiaa. Etiäpäin nyt vaan. Ala katselemaan vaikka jotain kivaa leffaa ettei ajatukset pyöri tuossa. Huomenna jo parempi fiilis! Tsemppiä :)

Vierailija
8/10 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua. <3 Minullakin on tullut monet itkut itkettyä laskuhumalassa. Ei itkulle mahda mitään eikä sitä tarvitse hävetä. Riidan haastaminen ja tappeleminen olisi asia erikseen. Varmasti miehelläkin on jotain herkkiä aiheita, joiden ajattelemisesta tulee paha mieli. Eli uskon, että ymmärtää kyllä. Huomenna on varmaan jo parempi fiilis, mulle ainakin tulee krapulassa morkkis ihan pienistäkin asioista.

Vierailija
9/10 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse märisin isoveljeni kaverille kuinka hänen kaverinsa torjui minut kun kännipäissään koitin iskeä. Vitutti ja hävetti kun en ikinä juo niin paljoa että iskisin ketään saatikka itkisi torjutuksi tulemista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän