Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmajaloille nätit juhlakengät

Vierailija
14.06.2015 |

Mulla on vaan noita mummokenkiä. Mistä saisin nätit kengät vaivaisenluista ja virheasennosta kärsiville jaloille, kun lestikin pitäisi olla leveä? Kovin korkea piikkarikorko siis ei voi olla, eikä sandaalit, vaan kengän pitäisi tukea hyvin nilkkaa. 'Oikeassa pottuvarpaassa on vielä ns. juoksijan varvas, ei kuulemma ole kynsisieni, ja sekään ei saisi näkyä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sovittaa pitää, kotikunnassa on kaikki kaupat käyty läpi. Pk-seudulla ja Tampereella käyn lomalla. ap. 

Vierailija
2/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaivaisenluut ja ollut myös tuo juoksijan varvas, ja käytän mahdollisimman ohutpohjaisia ja pehmeitä  balleriinoja tai paljasjalkakenkiä. Juhlissa mulla on ohuet mustat tai kultaiset balleriinat. Jos sä tarvitset tukikengät, niin sitten tietysti käytät tukikenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisen juhlaillan pärjää vähemmän optimikengilläkin, mutta tietty jos pitää tanssia esimerkiksi niin jotkut vaatimukset kengän pitää täyttää... Mulla on ihan samat ongelmat jaloissa. Silikonityynyt ukko- ja akkavarpaiden välissä auttavat paljon (joku varpaanerottaja taitaa olla virallinen nimi). Riekeriltä olen löytänyt usein kauniita kesäjuhlakenkiä ja myös crocsilta jos vähän voi olla epävirallisemmin, niiden kumipohja on pehmeä ja jalkaystävällinen.

Jos vähän mummolook sallitaan niin Jana on hyvä jalassa. Mulla on monet talvikengät mutta juhlakenkiin en vielä ole taipunut.

Vierailija
4/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

El Naturalista?

Vierailija
6/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Gaborista myös hyvät kokemukset! T. 4

Vierailija
7/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaborilla taitaa olla valinnanvaraa myös lestin leveydessä. On erittäin laadukas ja jalalle mukava merkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi