Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa keskustella (syvällisiä), onko muita?

Vierailija
14.06.2015 |

Läppää pystyn heittämään mutta keskustelutaito puuttuu. Mikähän tunnevamma mulla on`?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, tai en edes halua. Loppujen lopuksi ne syvällisistä keskusteluista mukatykkäävät usein suoltavat täyttä tuubaa, mitä ovat lukeneet kirjoista ymmärtämättä asiaa sen syvällisemmin. 

Vierailija
2/4 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyn suht hyvin juttelemaan syvällisiä, mutta mun on vaikea keksiä kysymyksiä, joita kysyä siltä toiselta. Välillä saatan keksiä jonkun, mutta sitten ajattelen, että se on ihan liian tungetteleva.

Viime aikoina olen jutellut facebookissa yhden ulkomaalaisen miehen kanssa ja hän on uskomaton keskustelija. Hirmu älykäs, sekä uskomattoman utelias ja jotenkin lapsenomainen tuon ominaisuutensa suhteen. Vähän reilu kuukausi on tunnettu ja on juteltu kaikesta mahdollisesta (päivittäisistä toiminnoista unelmiin, sekä kirjallisuudesta seksiin). Olen avautunut hänelle tosi vaikeista asioista, mutta se just tuntuu pahalta. En oikein osaa kysyä häneltä samoja asioita. Tuntuu, että tälle ystävyydelle hän antaa enemmän kuin saa, koska minä en osaa olla samalla tavalla utelias. Vaikka sisimmässäni olen todella utelias hänen asioistaan, en vain saa kysyttyä niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu et ole ainut. Minulla ei ole minkäänlaisia ns. "oikeita" sosiaalisia taitoja. Olen melko itsevarma ihminen, joten välillä tulee tunne että jyrään aremmat omalla kälätyksellä. Tulee itsellekkin tyhmä olo. Pelkään, että tämä käytös aiheuttaa ongelmia tulevaisuudessa. En osaa tutustua uusiin ihmisiin, joiden ulkonäkö ei kerro mitään.

T: 18v tyttö

Vierailija
4/4 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta keskustella kenenkään kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän