Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todistanut itselleni, että liikunnasta ei ole yhtään mitään hyötyä laihdutuksessa

Vierailija
05.02.2022 |

Olen 10v painanut suurin piirtein saman verran. Pieni ylipaino ollut kokoajan. Ennen joulua aloitin kävelylenkit. 5-7km lenkkejä reippaalla sykkeellä niin että hiki lentää. Ruokavalio on pysynyt samana kuin viimeiset 10v. Paino ei ole heilahtanut mihinkään suuntaan, vaikka kävelykilometrejä viikossa kertyy 20-30km.
Aion kyllä laihtua, mutta nyt tiedän että se onnistuu vain ja ainoastaan ruokavaliota muuttamalla. Lenkeillä ei ole enää järkeä hikoilla.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se laihdutukseen auttamaan, mutta kun läski alkaa lähteä, pysyy kroppa kiinteämpänä, kun vähän liikkuu. Parempi kunto on myös hyväksi mielelle.

Vierailija
2/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapas käymään kuntosalilla. Itse aloin selkävaivojen vuoksi nelisen kk sitten uudestaan pitkän tauon jälkeen. Sivuvaikutuksena hartiat, vyötärö ja lantio ovat kaventuneet vaikka ylipainoa ei paljoa ollut ennestään. Selkäkivuilla ja muille kolotuksille olen saanut sanoa heipat. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo ole ihan selvää kuitenkin. Itse liikkuisin kuitenkin, että veri lähtee kiertämään ja saa raitista ilmaa ja voihan se toisaalta ehkäistä sitä lihomista, jos ei kuitenkaan laihduta. 

Kävelen 6-9 km päivässä, mutta ei se ole laihdutusta varten, mutta uskon kuitenkin, että on estänyt lihomasta toisaalta. 

Vierailija
4/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitenkin liikkua läpi elämän jos ei tahdo olla vanhuksena aikaisin liikuntakyvytön.

Vierailija
5/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tyypillinen läski. Eli tyhmä.

Mieluummin läski ja tyhmä kuin ILKEÄ KIUSAAJA!

Vierailija
6/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla vaikutti laihdutukseen koiran kanssa 3x päivässä lenkkeily. Paljon vaikeampaa nyt kun koira on kuollut ja en saa itseäni liikkumaan ollenkaan. Eihän kävely kauheasti kuluta, mutta jos nyt lenkkeilee vaikka niin että se kuluttaa 300kcal, niin onhan se aika paljon ylimääräistä kulutusta (jos ei korvaa liikuntaa syömisillä).

Vierailija
7/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelemällä saa kyllä laihdutettua, mutta pitää kävellä enemmän. 30 km viikossa on hyvä määrä peruskunnon ylläpitämiseksi, mutta melko vähän jos tavoite on painon pudottaminen, tuolla saat herätettyä ruokahalun, mutta kulutusta ei tule kauheasti.

Vierailija
8/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapas käymään kuntosalilla. Itse aloin selkävaivojen vuoksi nelisen kk sitten uudestaan pitkän tauon jälkeen. Sivuvaikutuksena hartiat, vyötärö ja lantio ovat kaventuneet vaikka ylipainoa ei paljoa ollut ennestään. Selkäkivuilla ja muille kolotuksille olen saanut sanoa heipat. Suosittelen!

Kerropa saliohjelmasi, millä HARTIAT kapenee. En ole tuollaiseen ikinä törmännyt.

Vierailija
9/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely alkaa polttaa rasvaa vasta 90 minuutin jälkeen.

Vierailija
10/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on tyypillinen läski. Eli tyhmä.

Mieluummin läski ja tyhmä kuin ILKEÄ KIUSAAJA!

Laihduta läski! Kukaan ei koskaan halua olla kanssasi.

Älä viitti. Toi kuulostaa ihan kauhealta. Ap on tunnistanut ongelman, ja yrittänyt tehdä sille jotain. Nyt kiukkupylly suu suppuun. Lähde sinä vaikka lenkille jos et osaa kuin muita keskustelijoita haukkua täällä.

Vierailija
11/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa saliohjelmasi, millä HARTIAT kapenee. En ole tuollaiseen ikinä törmännyt.

No okei olkavarret. Olet oikeassa.

Vierailija
12/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kävelymäärä ei riitä polttamaan rasvaa. Itse kävelin 40-60 km viikko maastossa ja siitä oli jo hyötyä. Kaikki aika pois jääkaapilta on se ratkaiseva ja jos raskas työ tai harrastukset kasvattaa lihasta, niin silloin kulutuskin kasvaa.

Vierailija
13/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 8n muuten totta, että liikunnalla on tosi vaikea laihduttaa. Itse tein niin että rajoitin kalorit päivässä kylmästi 1500:aan. Miehenä kaloritarpeeni on. N. 2000 ja noin syömällä olen jo 3kg laihtunu 2 viikossa. Tein niin että korvasin yhden aterian puurolautasella sekä iltapalan 132kcl ateriakorvikkeella. Ei ole tarvinnu nälkää nähä. Vaatii kyllä selkärankaa ettei napostele yhtään mitään.

Yksi berliinimunkki + 2 meetwurstipaahtoleipää= n. 650kaloria!

Karkkipussi 1000kcl!

Vierailija
14/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todistanut että jos ei liiku, paino alkaa nousta

Vierailija
15/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta kiinteyttää, ei poista kiloja. Itseasiassa, jos menet salille ja alat saada lihasta, niin hetkellisesti paino voi jopa nousta. Ei ne sun kävelylenkit oo huono alku, mutta ne on vasta alku tarkoitus ois nostaa sitä liikunnan määrää vähitellen, niin että jaksat liikkua enemmän. Ja kyllä jos haluat laihtua niin ruokavaliota on korjattava. Kävely alkuun on hyvä ohje oikeasti ylipainoisille, jotka ei jaksa liikkua.

Vierailija
16/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on ruokavalio on de facto se, millä läskiä poltetaan. Kuntoilu tukee sitä parantuneen lihaskunnon ja tehokkaaamman aineenvaihdunnan kautta.

Vierailija
17/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuli juoksukilometrejä viime vuonna 1500, siihen päälle kävelyä, hieman lihasvoimaa, pyöräilyä ja hiihtoakin. Ei ole koskaan tarvinnut yrittää laihduttaa.

Vierailija
18/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin kävelyn juoksuun ja ottaisin tavoitteita. Syömistä vähentäisi vain hiukan.

Vierailija
19/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todistanut että jos ei liiku, paino alkaa nousta

Höpö höpö. Kyllä sen painon nostaa tai laskee se, mitä ja miten paljon apekaukaloosi mätät.

Vierailija
20/33 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan lopputulemaan olen tullut. Vuoden olen kävellyt, paino ei putoa mihinkään. Sen isompiin urheilusuorituksiin musta ei ole, eikä ole tarkoitus tehdä liikunnasta pakkomiellettä. Jatkan silti kävelyä, ehkä siitä kuitenkin jotain hyötyä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi