Mies antaa ymmärtää että minä olen syyllinen kun
Häneltä hukkui sukka JALASTA. Tuli vihaisena olohuoneeseen pyörimään ja tivaa miten toinen sukka voi kadota noin vaan. Kysyin no riisuitko ne sukat ja ei kuulemma riisunut ja käveli takaisin vessaan ja sanoi painokkaalla äänensävyllä että " aika kumma kun jalasta lähtee noin!" Ja katsoi minua . Nyt on syyllinen olo kun en huomannut sitä missä kohtaa on sen sukan pudottanut tai riisunut ja antaa käytöksellään ymmärtää että olen siihen syyllinen. Sanoin no en tiedä , kyllä se löytyy . Ja totes uudestaan "joo, aika kumma juttu kun katoaa ja vielä jalasta!" Ja katsoi mua vihaisesti. Kuulostaa naurettavalta mutta ei naurata, kun nyt on huushollissa sitten mökötys pääl miehen toisen jalan hukkumisen kanssa. Mitä sanoisitte miehelle tässä tilanteessa vai odottaisitteko että mies löytää sukkansa ja rauhottuu ?
Kommentit (13)
En ymmärrä alapeukkuja tässä. Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa? Ja miten ensimmäinen kommentoija tiesi että juon? :D
Menisin kaupasta ostamaan uudet ja sanoisin vakavalla äänensävyllä "Anteeksi kun otin sen. En halunnut myöntää. Olen pahoillani"
Etsi se sukka ja leikkaa reikä siihen ja sitten kun mies löytää sen, unohtaa sen häviämisen ja uusi tilanne on käsillä ja saat anteeksi sen että veit sukan miehen jalasta ja piilotit sen jonnekin olohuoneeseen.
Ota miehen kaikki sukat ja eroa. Sitten verosta siihen kadonneeseen sukkaan, että hän aiheutti eron.
Ota itekin sukka pois jalasta ja huuda miehelle samalla tavalla ja syyllistä. Sitten voitte pohtia yhdessä jos teidän olohuoneessa on joku maahinen voima mikä riisuu aina ihmisten toisen sukan :D
Vierailija kirjoitti:
Etsi se sukka ja leikkaa reikä siihen ja sitten kun mies löytää sen, unohtaa sen häviämisen ja uusi tilanne on käsillä ja saat anteeksi sen että veit sukan miehen jalasta ja piilotit sen jonnekin olohuoneeseen.
En piilottanut sitä vaan mies itse sen hukkasi
Ap
Nyt se korkki kiinni!