Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua lapsen synttärilahjan kanssa! Miksi joitain sähkölaitteita ei saa kytkeä jatkojohtoon?

Vierailija
05.02.2022 |

Poika sai syntymäpäivälahjaksi Nintendo Switchin, tuon käsimallin, ja valittelee nyt että latauspiuha on liian lyhyt. Luin kuitenkin ohjeet, joissa sanotaan, ettei laitetta saa yhdistää jatkojohtoon, tai siis välissä ei saa olla jatkojohtoa.

Miksi ei? Mitä seuraa, jos siihen vetää virran jatkojohdolla? Minä en ymmärrä sähköstä hölkäsenpöläystä.

Lapsen isän mielipide muuten oli, että ”no, kaikkien sähkölaitteiden ohjeissahan niin lukee, mutta ei sillä ole mitään väliä!”

”Kunhan ei jätä valvomatta.”

Onko isä tavallaan oikeassa? Noudatatteko te aina ohjetta?

Tulen varmaan joka tapauksessa etsimään pidemmän laturin, mutta kysyn, kun jäi kummittelemaan. Kiitoksia!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa.

Vierailija
2/5 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kun ostaa laadukkaan jatkojohdon. Itsellä on kaikki jatkojohdot sellaisia missä on vikavirtasuoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kytkeä jatkojohtoon.

Vierailija
4/5 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille! Nyt en osaa sanoa, ovatko nämä minun jatkojohtoni erityisen laadukkaita, kun en edes muista mistä olen ne ostanut…

Olette niin yksimielisiä, että kai uskallamme sittenkin liittää pelikoneen jatkojohtoon, mutta kuitenkin niin että valvotaan aina, eikä jätetä yksin latautumaan yöksi niin että jatko olisi mukana.

Ap

Vierailija
5/5 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se lataus on se riski.

Ja hella .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi