Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia grouponista?

Vierailija
14.06.2015 |

Oletteko tehneet hyviä ostoksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä tee. Kyseinen firma kyykyttää asiakkaitaan, esimerkiksi kauneudenhoitoalla nuo tarjoukset ovat yrittäjälle käytönnössä hyväntekeväisyyttä, josta ei mitään jää käteen.

Vierailija
2/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:00"]En ole enkä tee. Kyseinen firma kyykyttää asiakkaitaan, esimerkiksi kauneudenhoitoalla nuo tarjoukset ovat yrittäjälle käytönnössä hyväntekeväisyyttä, josta ei mitään jää käteen.
[/quote]
Eilkai sen yrityksen ole pakko tuohon tarjoushintaan lähteä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:00"]En ole enkä tee. Kyseinen firma kyykyttää asiakkaitaan, esimerkiksi kauneudenhoitoalla nuo tarjoukset ovat yrittäjälle käytönnössä hyväntekeväisyyttä, josta ei mitään jää käteen.
[/quote]
Eilkai sen yrityksen ole pakko tuohon tarjoushintaan lähteä?
[/quote]

Ei tietenkään. Mutta minusta se että ylipäätään tarjotaan tällaista asiakkaanhankinta-keinoa nollapalkalla on kyseenalaista.

Vierailija
4/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt hyviä mutta myös todella huonoja ostoksia. Esim. remppapalvelusta ei koskaan saanut varattua aikaa, ja rahat menivät hukkaan. Kestoripsifirmassa sama juttu muuten paitsi että siitä palautettiin lopulta rahat. Lentoliput olivat täysi huijaus, siinä menetin satasia kun olin koko perheelle ostanut (periaatteessa olisi päässyt lipuilla vaikka minne kivaan paikkaan, mutta ensinnäkään suoria tai edes suunnilleen asiallisia lentoja ei mitenkään sillä hakukoneella löytynyt, olisi tarvinnut tyyliin kolme välilaskua  ja kaksi vuorokautta että pääsee Parisiin, ja verot sun muut maksut olisivat nostaneet lipun lopullisen hinnan vähintään yhtä kalliiksi, ellei kalliimmaksi kuin suorat lennot esim. Finnairilla).

Hyviä kokemuksia oli jostain siivouspalveluista ja ravintoloista (paitsi yhdessä ravintolassa jossa myivät viinipaketin groupon-ostoksen kylkeen eivätkä kertoneet että sen hinta oli kahdelta ruokailijalta neljä sataa euroa). Enää en kuitenkaan noihin lähde, on niin riskiostoksia.

Vierailija
5/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:00"]En ole enkä tee. Kyseinen firma kyykyttää asiakkaitaan, esimerkiksi kauneudenhoitoalla nuo tarjoukset ovat yrittäjälle käytönnössä hyväntekeväisyyttä, josta ei mitään jää käteen.
[/quote]

Tästä syystä en myöskään osta itse noita palveluja. Koska asiakaasta ei jää käteen aina edes materiaalikuluja niin homma tehdään vähän vasemmalla kädellä ja sinne päin. Usein tekijät myös uusia, nuoria tai muuten vähän huonosti koulutettuja.

Vierailija
6/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin vuosia sitten ainakin jotain kuntosalia ja kauppaa tuota kautta ja olin tyytyväinen. Nytkin tuolla näyttäis olevan muutama juttu, jota haluaisin kokeilla. Olen kuullut, että varsinkin noissa kauneudenhoitojutuissa on tosi vaikea saada aikaa sinne firmaan ja sitten ne hoidot ei oo välttämättä olleetkaan kovin hyviä.

Vierailija
7/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut tehtyä hyviä ostoksia, oon ostanut esimerkiksi kuntosalijäsenyyden 2kk joka maksoi 20€ (norm oli jotain satasen), monta kertaa oon myös käynyt syömässä niitä menuja ravintoloissa, ja ne on kyllä tosi edullisia. Yksi kampaajakokemus oli huono, mutta enpähän mene toiste. 10 kerran kortti sulkapalloon oli jotain 15€. Tykkään grouponista!

Vierailija
8/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Skotlantilaisesta linnast@ neliösenttimetrin kokoisen palan pihatonttia Grouponin kautta ja sain samalla Ladyn arvonimen. Olen siis nyt skotlantilainen maanomistaja. Ainiin, se lahjakortti pitäisi vielä lunastaakin skotlantilaisilta nettisivuilta, olipa hyvä, kun oli tämä aloitus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän