Rumimmat kesävaatteet 2015
Äänestän itse housuhameita, siis sellaisia lepattavia ja vajaamittaisia. Näyttävät tosi typeriltä jopa hoikkien mallien päällä.
Kommentit (75)
Painijanselkäiset topit. Just eilen näin yhdistelmän painijanolkaimellinen toppi ja tavalliset rintsikat. Järkyttävän rumaa.
Ei ole tämän kesän juttu, aikaisemmin niitä taisi näkyä enemmän.
Leggingsit (sukkahousumatskusta), joiden alta näkyvät stringit läpi sekä lyhyt paita, joka EI peitä takapuolta. Olen nähnyt tällaisia virityksiä usein ja joka kerta tekisi mieli kysyä: "unohditko hameen kotiin?". Noloa, mutta nuo naiset/tytöt tuskin ovat katsoneet itseään peilistä takaapäin...
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:38"]
Leggingsit (sukkahousumatskusta), joiden alta näkyvät stringit läpi sekä lyhyt paita, joka EI peitä takapuolta. Olen nähnyt tällaisia virityksiä usein ja joka kerta tekisi mieli kysyä: "unohditko hameen kotiin?". Noloa, mutta nuo naiset/tytöt tuskin ovat katsoneet itseään peilistä takaapäin...
[/quote]
Setä tykkää.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:27"]
Lindalla tissit roikkuu.
[/quote]
No ei todellakaan roiku. Hah.
Mutta kun on kylmä.
Olen vilukissa ja todellakin kuljen vielä +17 vielä toppatakissa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:38"]
[/quote]
Mä en ole ikinä nähnyt tuommoista, Suomessa ainakaan..
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:27"]
Lindalla tissit roikkuu.
[/quote]
Roikkuu roikkuu. Omasikin roikkuu, että tiedoksi vaan, jos et ole sattunut vilkaisemaan peiliin. Persausesta nyt puhumattaakaan.
No ei todellakaan roiku. Hah.
[/quote]
Ei haittaa kenenkään vaatteet. Ne kuviolliset lökäpökät on kauheita mutta jos joku tykkää niin käyttäköön.
Siis nyt on ollut ihan järkyttäviä kuoseja vaatteissa, kauhean kirjavia ja hirveitä. Selailin kaverilla H&M:n kesäkuvastoa ja HYI. Muodottomia trikootelttoja järkyttävillä villeillä kuoseilla.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:52"]
Mutta kun on kylmä. Olen vilukissa ja todellakin kuljen vielä +17 vielä toppatakissa.
[/quote]
En väitä tätä sinusta, mutta mieleeni tuli, että kesällä toppatakissa kulkeva haluaa näyttää siltä, että vielä on lihaa luiden päällä tai hikoilla itsensä vielä "hoikemmaksi." Jotkut sitten ovat vain viluisia.
Ne kalsarin näköiset housut tytöillä. Itsekin niitä käytän mutta kotona olohiusuina ja nukkuessa.
Näin just viikonloppuna jollain wt äidillä tuubitopin ja alla räikeän neonpunaiset rintsikat. Tuubitoppi oli valunut niin alas että rintsikoiden yläosakin näkyi.
Täällä perähikiällä läskiperseet pitää tiukkoja kuivioituja juoksuhousuja joka helvetin paikassa. Eikä varmasti ota juoksuaskeltakaan.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:13"] [quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:33"] [quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:27"] Lindalla tissit roikkuu. [/quote] No ei todellakaan roiku. Hah. [/quote]Ihan normaalit, kauniit, luonnolliset pisaranmalliset rinnat :) Vai onko liivittömyys vain tissittömille? [/quote] Rumat lötköt. Mautonta muutenkin tuollaisen tissit_tiskissä tyyli. [/quote]Näytä toki omasi, niin arvostellaan nekin. [/quote] Ei niitä tarvitse kummemmin arvostella, roikkuvat kuten Lindallakin. Ja koska roikkuvat en niitä työnnä tuolla lailla tyrkylle, vaan pistän ryhdikkäisiin liiveihin. [/quote]Onko muidenkin pakko jos sinä häpeilet itseäsi? Sinäkö päätät, mikä näyttää hyvältä?
[/quote]
Voi pyhä yksinkertaisuus. Eihän nyt ole kyse häpeästä vaan siitä, että ei ole muita ihmisiä kunniottavaa ja soveliasta esitellä intiimejä paikkojaan olivatpa ne kuinka kuosissaan tai ei. Sitä paitsi ei kukaan ole riipputissejä tässä tuominnut. Roikkuminen on pelkkä toteamus. Fakta on faktaa, mutta ei se kerro estetiikasta mitään suuntaan eikä toiseen.
Tällä hetkellä en ole mitään aivan karmaisevaa vielä havainnut, mutta silmää vähiten hivelee suomalaisten nuorten naisten liiallinen paljastelu. Eilen stadissa huomasin useamman tytön niissä todella lyhyissä hotpantseissa, vaikka neidin tanakoilla tai tikkumaisilla säärillä asu on todella epäedullinen. Ja kyllä tämä asu on kelle vaan keskikaupungilla jotenkin sen oloinen että "hei unohtuiko hame kotiin?". Harva osaa kantaa tyylikkäästi hotpantseja.
Toinen on liian avoimet yläosat. Tiedätte ne selästä avoimet, joista takana näkyy usein likaiset ja venähtäneet rintaliivit. Jos ei osaa valita avoimeen yläosaan sopivia liivejä (multipurpose tai olkaimettomat yms.) sitten pukekaa edes uudet ja puhtaat asun väriin sopivat liivit.
Muuten minusta pukeutuminen on ihan kivannäköistä ja vaihtelevaa.
Nää ohuet kukkakuvioiset housut tai kukkakuosit ylipäätään. Hyi. Näyttävät joltai uniasuilta.
Shortsit jotka ylettyy rintaliiveihin asti jättäen samalla puolet perseestä paljaaksi :D Hyvällä tuurilla litistää vielä perskannikat järkyttävän näköisiksi.
Sali- eli haaremihousut, pahimmillaan niitä ysäri-inkakuvioituja. YÄÄÄÄÄÄÄÄKK!!!! :O