Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesettekö pyykkiä joka päivä vai ison määrän kerran viikossa?

Vierailija
14.06.2015 |

Mä yleensä pesen ison satsin kerran viikossa. Tänään olisi vuorossa pyykkipäivä. Ainakin 3 koneellista pitäisi pestä. Eka kone on jo päällä. :-)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:42"]Sitten vasta, kun saan koneen täyteen, tietenkin. Mitä järkeä pestä vajaita koneellisia?
[/quote]

Minun on pakko pestä vajaita koneellisia, koska minulla ei ole niin paljon vaatteita, että kone menisi täyteen.

2

Vierailija
2/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin useampi koneellinen ja viikolla tarpeen mukaan. Lakanat+pyyhkeet aina viikonloppuna. Suurin osa menee kuivuriin. Kesällä hyvällä säällä ulkona, varsinkin lakanat+pyyhkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen lähes joka päivä vähän. Esim ma tummat, ti pyyhkeet ym 60, ke vaalea hienopesu, to taas tummat 40 jne...

En tajua miksi joku väittää lajittelua syyksi että pesee yhtenä päivänä, ihan samoin ne voi lajitella ja yhtä pitkä pesuväli tulee osalle vaatteista ja samanverran pyykkiä viikossa riippumatta siitä ripotteletko koneelliset pitkin viikkoa vai yhteen päivään.
Meillä kuivaustila ja aika syynä miksi mä ripottelen pitkin viikkoa. Ei mulla ole aikaa pitää yleistä pyykkipäivää. Mut mulla on joka päivä vähän aikaa siihen. Yleensä lasten iltapalan aikana täytän koneen ja ennen omaa nukkumaanmenoa ripustan.

Vierailija
4/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin ja pesen kerran viikossa 3-4 koneellista pyykkiä. Lisäksi omaan vessaan ei mahdu pesukone, joten pesen alakerran pyykkituvassa (onneksi ilmaista). Jos mulla olisi pesukone täällä ylhäällä niin varmasti pyöräyttäisin koneellisen päivässä :) Ei sitä jaksa monta kertaa viikossa ravata tuolla alakerrassa tunnin välein hakemassa pyykkejä ja pistää kuivumaan. 

Vierailija
5/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kolme kertaa viikossa yhden koneellisen. Ei sitä pyykkiä niin paljoa tule. 2 aikuista ja vauva. Lakana- ja pyyhepyykkiä pesen pari kertaa kuussa. 

Vierailija
6/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:38"]

Asun yksin ja pesen kerran viikossa 3-4 koneellista pyykkiä. Lisäksi omaan vessaan ei mahdu pesukone, joten pesen alakerran pyykkituvassa (onneksi ilmaista). Jos mulla olisi pesukone täällä ylhäällä niin varmasti pyöräyttäisin koneellisen päivässä :) Ei sitä jaksa monta kertaa viikossa ravata tuolla alakerrassa tunnin välein hakemassa pyykkejä ja pistää kuivumaan. 

[/quote]

Mistä sulle tulee noin paljon pyykkiä? Ei vaatteita tarvi joka käyttökerran jälkeen pestä. Tai lakanoita joka päivä..

Vierailija
7/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, mutta karseaa jos JOKA PÄIVÄ pitää pestä pyykkiä, ja vielä monta koneellista! Nykykoneet on vielä niin hitaita, että johan siinä on kotiin sidottu tuntikausiksi joka ilta. Taas kerrassaan ihanaa olla lapseton.

T. Kaksi koneellista viikossa

Vierailija
8/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pyöritä täyttä ohjelmaa. Esipesu, normaalipesu 10 minuuttia, sitten kierrän valitsijaa kohtaan huuhtelu. Koko homma on ohi alle puolessa tunnissa. Jos antaisi mennä läpi koko pesuohelman, niin tunti siinä vähintään kuluisi.

Vierailija
9/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa ja silloinkin kone on vain puoliksi täynnä :D Onneksi on eko ohjelma sille. Ja joo, asun yksin :)

Vierailija
10/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Saa erilaisia koneelliset. Tummat, vaaleat, pyyhkeet, hienopesu.
Ja iso osa menee kuivausrumpuun

Vierailija
11/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa 2-3 koneellista kerrallaan.

Vierailija
12/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:37"]Meillä sama. Saa erilaisia koneelliset. Tummat, vaaleat, pyyhkeet, hienopesu.
Ja iso osa menee kuivausrumpuun
[/quote]
Juuri näin meillä menee. Tulee juuri sopivasti yksi kone tummia, yksi vaaleita, yksi koneellinen pyyhkeitä yms. Ap

Vierailija
13/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso määrä mullakin, aikaisemmin oli ihana kun sain vietyä ulos naruille kuivumaan, mutta nyt meillä ei ole kuin kuivaushuone, jota varailen silloin tällöin. 

Vierailija
14/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pestään melkein päivittäin ja viikonloppuisin useampi koneellinen.

Tänään olen pessyt kaksi koneellista ja pyykkikori on vielä yli puolillaan... Meillä on kaksi urheilevaa poikaa, joten treenikamat saa pestä päivittäin. Lisäksi on koiran viltit, jotka pesen joka viikko etteivät ne rupea haisemaan. Ja lakanat, pyyhkeet, kaikki mahdollinen. Jostain sitä pyykkiä vain tulee.

Vierailija
15/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta, kun saan koneen täyteen, tietenkin. Mitä järkeä pestä vajaita koneellisia?

Vierailija
16/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pestä useamman kerran viikossa, sillä muuten loppuu kuivatustila toisen koneellisen jälkeen.

Vierailija
17/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 koneellista kerrallaan pari kolme kertaa viikossa. Noin 8 koneellista yhteensä viikossa tulee, riippuen vähän keleistä miten usein lasten ulkovaatteita tarvii pestä.
Pari koneellista vaatetta mahtuu helposti kuivumaan joten sen enempää ei täysiä koneellisia kerralla pestä, kolmas koneellinen on esim niitä ulkovaatteita jotka kuivaa henkareilla tai hienopyykkiä vajaa koneellinen.

Vierailija
18/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu fiiliksistä, miten milloinkin.

Vierailija
19/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan määrän (koneellinen) yleensä pari kertaa viikossa. Perheeseen kuuluu 2 lasta ja äiti ja isä.  Lapset ja vanhemmat harrastavat ja urheilevat, mutta tämä meille riiittävää. Lakanat ja pyyhkeet tarpeen vaatiessa, yleensä lakanat parin viikon välein, pyyhkeet useammin. Pyyhkeet menee kyllä muiden joukossa peruspesusssa. Kone on Miele 9kg, kävin kattoo, että WmW, powerwash tai jotain. Hemmetin hyvä kone kuitenkin.

Vierailija
20/31 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:42"]Sitten vasta, kun saan koneen täyteen, tietenkin. Mitä järkeä pestä vajaita koneellisia?
[/quote]
No kun toisilla tulee se täyteen kerran päivässä, toisilla taas harvemmin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi