Verna-lasit( Iitalan) meneekö kirpparilla kaupaksi
Vieläkö noita joku käyttää? Kaappi täynnä noita laseja, ei ole enää käyttöä.
Kommentit (19)
Menee kaikki Iittala,Arabia tms.varsinkin jos edullisesti myy.
Kyllä minä ainakin ostaisin, jos ei säröjä tai kulumaa.
Olen ostanut kympillä neljä ja ostaisin haluamaani väriä lisääkin sillä hinnalla. Monet pyytävät noista laseista ihan liikaa hintaa, joku taisi toivoa jopa 10 e/kpl. Sillä hinnalla ei mene kaupaksi. Roskalavaryhmässä olen nähnyt annettavan ilmaiseksikin, ne menivät kyllä nopeasti.
Tuotannossa ollut 1999-2011 wikistä luin.
Kaikki tavarat on kirpparilla mennyt kaupaksi mitä olen vienyt. Pari kolme päivää "täys hinta" sitten alkaa reilu ale.
mulla on noita ja jokapäivä käytössä ruokajuomaan, kirpparilta jostain perikunnan pöydästä ostin niitä 3,3 dl juomalaseja, joka on kuin kartio muutoin, mutta on tukevampi, pysyy pystyssäkin Olivat aikoinaan 20v. sitten yhtäaikaa myynnissä vernan kanssa, muutama mennyt ajan saatossa rikki, mutta ostaisin heti jos jostakin satavilla olisi.En tosin kulahtaneita, vaan siistejä.
Kävin googlaamassa. Hienoja, ostaisin kirppikseltä, jos olisi laseille tarvetta. Veikkaan, että juuri tuollainen tyyli tulee kohta taas muotiin, että sinuna en edes myisi laseja, vaan ottaisin käyttöön ne ihan arkilaseiksi.
Mutta että varmasti menee kaupaksi, laita myyntiin vaan, jos kaipaat kaappitilaa. Niin ja siis kohtuuhinnalla, kuten joku tuossa totesikin aiemmin.
menee kun hinnoittelet tuotteen oikein. Se hinta tosin voi olla jopa lähellä 0 tai 0.
Meillä on ihna jokapäiväisessä käytössä. Meillä kirkkaat niin menee kaiken kanssa.
Mielummin noista juon kuin jostain Ikean laseista.
Nämähän on tullu taas tuotantoon. Arabian loholla. Valmistetaan Suomessa.
Vie kierrätyskeskukseen. Ainakin pääset eroon kaapintäytteestä. Sieltä tarvitseva ostaa.