niin söpönen tuo Estelle!
Ja siitä tulee kaunotar. Ihanaa että jollakin on hyvä lapsuus elikä rakastavat vanhemmat!
Kommentit (10)
Mäkin ottaisin ne vanhemmikseni. Toisin kun nuoremman siskon tyhjäpää äijänsä kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:15"]Niin on, kerrassaan hurmaava ja suloinen tyttönen. Hänen kuviensa näkeminen saa aina hymyn huulille. :)
[/quote]
Näin on.
Harmittaa Vickanin puolesta, jos ei saa enempää lapsia. Odotutti vähän liaan kauan, mutta isäpappahan siinä oli kantona kaskessa, kun ei antanut aiemmin tyttärelleen naimalupaa. Madden ja Carl-Philipin kanssa on vähän löystynyt ote, kun puolisot ovat saaneet olla mukana riennoissa jo ennen papin aamenta.
Säälittää. Estellen tehtävä on olla söpö julkinen eläin.
Mä taas just näissä K&S:n häissä katsoin, että Estelle oli jotenkin tavis pikkutyttö. Siis tietysti söpö, mut en erottaisi muista samanikäisistä, ellen tietäis olevan siniverinen.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:07"]
Mä taas just näissä K&S:n häissä katsoin, että Estelle oli jotenkin tavis pikkutyttö. Siis tietysti söpö, mut en erottaisi muista samanikäisistä, ellen tietäis olevan siniverinen.
[/quote]Erottaisitko muut "siniveriset" "taviksista" jos et tietäisi?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:07"]Mä taas just näissä K&S:n häissä katsoin, että Estelle oli jotenkin tavis pikkutyttö. Siis tietysti söpö, mut en erottaisi muista samanikäisistä, ellen tietäis olevan siniverinen.
[/quote]
Ei oo tavis. Vaan erityisen söpö.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:52"]
Harmittaa Vickanin puolesta, jos ei saa enempää lapsia. Odotutti vähän liaan kauan, mutta isäpappahan siinä oli kantona kaskessa, kun ei antanut aiemmin tyttärelleen naimalupaa. Madden ja Carl-Philipin kanssa on vähän löystynyt ote, kun puolisot ovat saaneet olla mukana riennoissa jo ennen papin aamenta.
[/quote]
Et edes voi tietää haluaako hän enää enempää lapsia. Tiedän että hän on väittänyt haluavansa, mutta Vickanin asemassa voi sanoa että en halua lapsia. Sitä paitsi hänellä nyt kuitenkin on yksi lapsi, miksi se ei riitä?
Niin on, kerrassaan hurmaava ja suloinen tyttönen. Hänen kuviensa näkeminen saa aina hymyn huulille. :)