Yksinäiset, mitä tänään?
Kaunis kesäpäivä eikä seuraa mailla halmeilla. Ahdistaa ja itkettää. Onneks ei oo kesälomaa niin ei tarttee murehtia kuukautta putkeen tätä samaa, kun tää kakskin päivää vituttaa näin paljon.
Mitä aiotte tehdä tänään? Mä varmaan siivoon, lähden lenkille ja pyöräilen rantsuun lukemaan kirjaa.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:09"]
Miksi yksinäiset ei ala käyttämään huumeita. Piikillä vaan suoneen herskaa ja menojalka vipattaan.
[/quote]
Meinasitko että oli hyväkin idea?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:06"]Miksi et lue kotona? Arveletko että mies lähestyy sinua sitten siellä rannalla vai? Tuo ei ollut vittuilua vaan uteliaisuutta.
Minä olin tanssikurssilla ja nyt en oikein jaksa tehdä mitään. Illalla menen ehkä baariin.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
No en odota. :D luin rannalla, koska oli kaunis ilma ha säästä voi nautiskella yksinkin! Asun yksiössä ja täällä seinät kaatuu herkästi päälle, enkä muutenkaan tykkää olla toimettomana kotona.
Tänään tosin onnisti! Aloin jo torstaina lähettelemään tutuille viestiä, että saisko seuraa viikonlopulle mutta kaikilla oli valmistujaisia, polttareita, töitä, kisoja, mökkireissua, perheaikaa ym, mutta illan suussa tuli puhelu yhdeltä vanhalta opiskelukaverilta, että hei meil on bileet nyt, tuutko. No mähän kärppänä pakkasin kamat ja lähdin matkaan. Kiva, että kutsui vaikkakin viime tingassa!
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:06"]Miksi et lue kotona? Arveletko että mies lähestyy sinua sitten siellä rannalla vai? Tuo ei ollut vittuilua vaan uteliaisuutta.
Minä olin tanssikurssilla ja nyt en oikein jaksa tehdä mitään. Illalla menen ehkä baariin.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Siis mulla on melkein aina käynyt niin että kun olen ollut lukemassa jossain ulkona, ja omasta mielestäni mun koko olemus, ilmeet, vaatetus huutaa että "haluan olla yksin, en jutella kenenkään kanssa, olen ärsyttävä, älä lähesty" niin aina joku siihen tulee jotain länkyttää. Myös selvinpäin olevia tyyppejä. Ja en tajua, onko ne epätoivoisia vai etsivätkö haasteita. Ja en siis ole mikään kaunis, että sen takia lähestyisi.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 03:29"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:06"]Miksi et lue kotona? Arveletko että mies lähestyy sinua sitten siellä rannalla vai? Tuo ei ollut vittuilua vaan uteliaisuutta.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Siis mulla on melkein aina käynyt niin että kun olen ollut lukemassa jossain ulkona, ja omasta mielestäni mun koko olemus, ilmeet, vaatetus huutaa että "haluan olla yksin, en jutella kenenkään kanssa, olen ärsyttävä, älä lähesty" niin aina joku siihen tulee jotain länkyttää. Myös selvinpäin olevia tyyppejä. Ja en tajua, onko ne epätoivoisia vai etsivätkö haasteita. Ja en siis ole mikään kaunis, että sen takia lähestyisi.
[/quote]
Tai sit se kirja vaan toimii samalla tavalla kuin koira, helppo lähestyä kun toisella puheenaihe siinä käsillä.
Toi vois muuten toimia, menkääs kaikki sinkut ulos lukee kirjaa, ehkä löydätte sen elämän miehen/naisen sillä tavalla. Tai kesäheilan.
Tee asioita yksin, mitä tekisit jonkun seurassakin. Käy leffassa, urheile, käy ostoksilla, aamukahvilla torilla/kahvilassa jne. hanki lemmikkieläin, koirasta on seuraa etkä koskaan koe olevasi yksin. ja kun huolehdit eläimestä, niin saat kokea olevasi jollekin tärkeä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:09"]
Miksi yksinäiset ei ala käyttämään huumeita. Piikillä vaan suoneen herskaa ja menojalka vipattaan.
[/quote] Joo ja saa samalla uusia kavereita. Tiedetään, ei ehkä oikeita kavereita, mutta seuraa kuitenkin. Jopa naisia. Narkkareillahan näitä tuntuu riittävän. Ainakin enemmän kuin ujoilla ja hiljaisilla kilteillä miehillä. Ja on niillä usein jopa yllättävänkin tasokkaita naisia. Joten kyllähän sitä itsekin saisi reippaasti uusia kavereita jos alkaisi näissä piireissä liikkua. Parempi kuitenkin pysyä ihan vaan yksin. Mutta miettikääpä vielä, onhan se täysin käsittämätöntä että huumeita käyttämällä ja rikoksia tehtailemalla olet enemmän naisten suosiossa, kuin olemalla hieman reppanan ja ujohkon oloinen mies. Yhtä kaikki: Narkeilla ja juopoilla on aina joku, ujoilla miehillä ei ketään. Ei auta kun tyytyä kohtaloon :)
Mulle ei kelpaa narkki tai juoppomies. Mieluiten olen sitten yksin.
Suurimman osan ajastani vietä netissä surffaten... Hirveää. Hävettää aivan kamalasti se, miten paljon roikun koneella. Helposti voi mennä monta päivää putkeen niin etten välissä käy kuin kaupassa. Olen opiskelija ilman kesätöitä, joten aikaa on liikaakin mutta rahaa ei sitten juuri ollenkaan... Ystävät, tuttavat, kaikki muut tietenkin ovat töissä ja silloin kun eivät ole niin ovat kiireisisiä kaikenlaisten tapahtumien kanssa, joihin minulla ei ole varaa osallistua.
kirjastossa voi kuluttaa aikaa. lehtiä lukien tai muuten vaan.
voi käydä torilla, taidenäyttelyssä, elokuvissa.