Tutkimus: huumejengiläisillä kaikkein eniten seksikumppaneita, väkivalta lisää seksin määrää
Huumejengiläisillä on kaikkein eniten seksikumppaneita, minkä lisäksi miehen väkivaltaisella käyttäytymisellä on suora posiitivinen korrelaatio seksikumppanien määrään.
Lähteet:
https://www.jstor.org/pss/3812791
https://www.psypost.org/2021/01/longitudinal-data-suggests-physically-a…
Miten nyt suu pannaan? Eikö kaikki ollut kiinni siitä, että l*ssukoilla on huono luonne? Pitäisi ilmeisesti käyttäytyä kuin väkivaltainen simpanssi, että kelpaisi naisille.
Kommentit (11)
Epäilen, olen melko varma, että maksullisilla naisilla ja miehillä on eniten seksikumppaneita. Että mites nyt suuhun pannaan?
Eikö se jännisten viehätys ole jo aika tunnustettu asia?
Uskon hyvin että tuo pitää paikkansa. Kyllä meillä jännisten porukassa kiusattiin kaveria joka ei 15v ollut vielä saanut. Samaan aikaan kilttispojat viettivät 20 vuotispäivää kokemusten ollessa että näin isosiskon lapsena saunassa.
Sitäkin voi miettiä, että tuskin tavan mies kaipaa noita lukuisia naisia jotka viehättyvät väkivalta hepuista.... Vaan oliko se vain sen puute kun ap näitä kaivelee. Muiden syy kun minä en pllua saa!
Väkivallan avulla on aika helppo pakottaa seksiin..
Huumetytöt maksavat aineet rahapulassa sedille tuolla tavalla. Olen jututtanut työhommissa näitä. Ovat myös aika traumatisoituneita yleensä.
No ehkä kaikkien katkerien palstamiesten pitää alkaa lahjomaan nistimuijia pirin avulla sänkyyn.
Noissa linkeissä ei puhuta mitään huumejengiläisyydestä vaan tämä on ap:n itsensä tekemä lisäys. Linkki käsittelee tutkimusta jossa jengiytymisen yhdeksi syyksi esitetään enemmän naiskontakteja.
Eihän tuo muuta kerro kuin sen, että kaikki urpot eivät ole miehiä. Mikä nyt oli kai muutenkin tiedossa.
Nämä miehet varmasti myös erittäin aktiivisesti pyrkivät seksiin eivätkä vain odottele tumput suorana. Lisäksi he pyörivät porukoissa, joissa naiset eivät ole niin nökön nuukia. Ei tuosta voi vetää mitään johtopäätöksiä tavallisten ihmisten elämään. Naisille seksi näiden miesten kanssa voi olla keino saavuttaa asema jengissä.
Naisilta ei tule tähän mitään kommenttia kuin korkeintaan alapeukkuja.