Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Grillaa HIILIGRILLILLÄ tai et grillaa OLLENKAAN!

Vierailija
13.06.2015 |

Nyt on asiat sillä mallilla, että joko SINÄ grillaat PALLOGRILLILLÄ tai SINÄ et grillaa OLLENKAAN!!! ONKO TÄMÄ NYT SELVÄ???

Jos SINÄ omistat sähkögrillin... kanna se roskikseen. Mieluiten BIOJÄTEROSKIKSEEN, että vihreät saavat paskahalvauksen. Jos SINÄ omistat kaasugrillin... lahjoita se vaikka naapurille, mutta hankkiudu siitä eroon.

Homma menee nimittäin niin, että ei OLE olemassa parempaa grilliä kuin perinteinen, tuttu ja turvallinen, jo 1970-luvulta asti hyväksi havaittu pallogrilli. Ihan kuningasluokkaa, okei? Eli kuten Lucifer-grillin mainoslause kuuluu: SAATANAN HYVÄ GRILLI! Eikä tarvitse edes olla Lucifer, moni muukin firma tekee samanlaisia!

Ikinä et tule sähkö- tai kaasugrillillä saamaan aikaan yhtä hyvää lopputulosta kuin tarunhohtoisella PALLOGRILLILLÄ, joka toimii hiilivoimalla. Ikinä. Koskaan.

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288691716807.html

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hiilillä grillatessa kyl tulee paras lopputulos.

Vierailija
2/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me grillataan ihan puulla ja grillinkin tein ite. Paras grilli ikinä! Valmishiilillä grillaaminen on homojen hommaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 07:45"]

Me grillataan ihan puulla ja grillinkin tein ite. Paras grilli ikinä! Valmishiilillä grillaaminen on homojen hommaa :D

[/quote]

Et sitten sattunut tietämään, että kun puu palaa loppuun, siitä tulee... HIILTÄ, ja nimenomaan hiilloksen päällä grillataan? Puullahan ei grillata. Mutta sillä  trollataan. Ap.

Vierailija
4/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen laihdutusta aloittajalle.

Vierailija
5/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 07:49"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 07:45"]

[/quote]

Et sitten sattunut tietämään, että kun puu palaa loppuun, siitä tulee... HIILTÄ, ja nimenomaan hiilloksen päällä grillataan? Puullahan ei grillata. Mutta sillä  trollataan. Ap.
[/quote]Sanoinkin, että valmishiilillä (valmis!) grillaaminen on homojen hommaa :D Ja pallogrillinrimpulaan ei voi iskeä halkoja... :D

Vierailija
6/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin grillataankin, vaikka taloyhtiö kieltää.

Vierailija
7/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 07:53"]

Niin grillataankin, vaikka taloyhtiö kieltää.

[/quote]

Taloyhtiölle keskisormea. Taloyhtiö valehtelee. Katso itse:

http://www.hs.fi/kotimaa/a1399088301215

Ap.

Vierailija
8/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:,D
PARASTA AIKOIHIN PERKELE!

Vierailija
9/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 07:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 07:49"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 07:45"] Me grillataan ihan puulla ja grillinkin tein ite. Paras grilli ikinä! Valmishiilillä grillaaminen on homojen hommaa :D [/quote] Et sitten sattunut tietämään, että kun puu palaa loppuun, siitä tulee... HIILTÄ, ja nimenomaan hiilloksen päällä grillataan? Puullahan ei grillata. Mutta sillä  trollataan. Ap. [/quote]Sanoinkin, että valmishiilillä (valmis!) grillaaminen on homojen hommaa :D Ja pallogrillinrimpulaan ei voi iskeä halkoja... :D

[/quote]

Tunge ne halot vaikka pers...taskuusi! Haloista tulee aina lopuksi enemmän tai vähemmän valmista hiiltä, paina se mieleesi! Kun halko hiiltyy, vasta sitten sillä grillataan. Ei ennemmin. Nyt hiillyn minäkin. Ap.

Vierailija
10/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 08:01"]

:,D PARASTA AIKOIHIN PERKELE!

[/quote]

Jep. Kaiken maailman snobbailijajupeille ja motherfucking grillimaistereille mainostetaan nyt 600 euron kaasugrillejä. Ah ah ah! Mitä PASKAA! Pitää maksaa itsensä kipeäksi, että pääsee näyttämään naapurille, miten ISO ja HIENO grilli meillä on - on afterburnerit ja kaikki... mutta se grilli valitettavasti vain ei grillaa! Se ainoastaan LÄMMITTÄÄ ruoan. :D

Ap.

Vierailija
11/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillaaminen on taidetta ja siinä on useita eri koulukuntia.

Vierailija
12/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Expressenin haastatteleman naapurin mukaan pidätetyt ovat muuttaneet muualta Ruotsiin töihin."

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1434155658450.html

Entisen Jugoslavian alueelta tulleet ovat aina olleet ääriväkivaltaisinta väestönosaa Ruotsissa. Jo 1980-luvulta asti. Ollut siellä, nähnyt sen.

Villi veikkaus: kroaatteja vai albaaneja?

Vierailija
13/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juurikin näin! se on hiiligrillausta tai ei ollenkaan, no hätätilassa puista poltettu hiillos käy myös.

Kaasugrilli ei ole kuin ruuan lämmittämistä, sähkögrilli ei ole grilli lainkaan

Vierailija
14/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuule grillaan just millä grillillä haluan. Piruakos sä tule tänne päsmäröimään muiden grillaamisia. Joku iltapulun artikkeli ei ole jumalansanaa tässä asiassa.

Vierailija
15/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jä meidän grilli maksoi aikapaljon enemmän kuin jossain mainittu 600 euroa. Mä ala millään pallogrillillä grillailemaan, se on paloturvallisuusriski.

Vierailija
16/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallogrillillä ei viitti partsilla grillata, joten siksi kaasugrilli poikaystävän luona. Itse asun rivarissa, joten voisin hommata pallogrillin. Mökillä taas grillataan itse muuratulla puugrillillä.

Vierailija
17/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:28"]

Pallogrillillä ei viitti partsilla grillata, joten siksi kaasugrilli poikaystävän luona. Itse asun rivarissa, joten voisin hommata pallogrillin. Mökillä taas grillataan itse muuratulla puugrillillä.

[/quote]

Parzilla voi zillata ja grillata iha mil huvittaa!

Vierailija
18/24 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääääääh

Vierailija
19/24 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuule grillaan just millä grillillä haluan. Piruakos sä tule tänne päsmäröimään muiden grillaamisia. Joku iltapulun artikkeli ei ole jumalansanaa tässä asiassa.

Mutta mun sana on. Pim. Olet sammakko.

Vierailija
20/24 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mun sana on. Pim. Olet sammakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän