Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kayla Itsinesin bikinivartalokunto-ohjelma - toimiikohan?

Vierailija
13.06.2015 |

http://www.iltalehti.fi//laihdutus/2015061219851450_lh.shtml

Vaikuttaa kiinnostavalta. Onko kukaan kokeillut?
Itse olen ns. laihaläski, eli näytän vaatteet päällä hoikalta, mutta minulla on pömppömahaa ja muutenkin löysä kroppa. En liho herkästi ja siksi olen laiska harrastamaan liikuntaa. Haluaisin juuri tuollaisen sopivasti kiinteän ja urheilullisen vartalon, mutta vaikeinta on aloitus. Ehkä tätä ohjelmaa voisi kokeilla. Elokuun lopussa voisi olla bikinikunnossa :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii mulla ainakin

Vierailija
2/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:28"]Toimii mulla ainakin
[/quote]

Montako viikkoa kokeilit? 12 vkoa? Käytitkö ilmaista vai maksullista kunto-ohjelmaa? Tuossa lehtijutussa sanottiin, että pitää olla jo valmiiksi hyvä peruskunto, koska treenit rankkoja. Se vähän mietityttää, koska en tiedä onko minulla tarpeeksi hyvä kunto :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kävelemään aluksi 2h päivässä, painokin voi pudota jonkin verran.

Vierailija
4/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edellinen mutta toimii kyllä. On yllättävän raskas ohjelma, ottaa koville vaikka jaksaisikin tehdä miesten punnerruksia ym. Mutta tottakai voi helpottaa oman kuntonsa mukaisesti ja äkkiähän se kunto sitten nousee. Olen tehnyt ainoastaan ilmaiseksi netistä löytyvillä ohjeilla ja niilläkin melko vapaamuotoisesti, silti toimii kuin häkä. En silti ostaisi itse ohjelmaa, ei ole hintansa (kallis!) arvoinen vaikka hyvä onkin.

Vierailija
5/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut jonka mielestä lihaksikkuus ja laihuus naisella on ihan helvetin rumaa?

Vierailija
6/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy se koko ohjelmakin kun osaa googlettaa.

Vierailija
7/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaylan tai minkä tahansa treenit auttaa, jos syö huomattavasti vähemmän kuin kuluttaa sekä tekee esim. 6 kertaa viikossa  rankan treenin. Onko tässä sitten järkeä pidemmän päälle, jos ei tuollaista elämäntyyliä koe omakseen..tulokset kun eivät kestä kovinkaan pitkään jos 12 viikon intensiivi jakson jälkeen palaa entiseen pitsa ja sohvaperuna linjaan.

Vierailija
8/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kauheeta rääkkiä.