Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronajulkaisut somessa

Vierailija
04.02.2022 |

Miks ihmisillä on tarve ilmoittaa somessa koronatartunnastaan? Ihan kuin se olisi jotenkin spessua tai hienoa. Nythän lähes kaikki tulevat sen sairastamaan niin kiinnostaa ihan yhtä paljon kuin ne mulla on nuha tai kuumetta julkaisut. Anteeksi avautuminen, mutta äsken somea selaillessa rupes ärsyttämään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, huomiohuorausta.

Vierailija
2/7 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on korona, yhy yhy yhy. Odota saat mitalin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilmoitin altistuneille someviestillä. Voisiko nämä tiedottajat tiedottaa julkaisuissa siksi, etteivät välttämättä muista kaikkia altistuneita?

Vierailija
4/7 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtamatta siitä julkaisuista sitä koronatestin kuvaa. On se hienoa!

Vierailija
5/7 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, saitte taas yhden syyn vinkua. Mitään ei saisi julkaista, koska se on huomion hakemista.

Itse julkaisin koronatartunnan somessa vertaistuen ja kokemusten vertailujen takia.

Vierailija
6/7 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, saitte taas yhden syyn vinkua. Mitään ei saisi julkaista, koska se on huomion hakemista.

Itse julkaisin koronatartunnan somessa vertaistuen ja kokemusten vertailujen takia.

Sä varmaan valitat siellä sun nuhakuumeestakin ja kuvittelet että muita kiinnostaa.

Vierailija
7/7 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä varmaan valitat siellä sun nuhakuumeestakin ja kuvittelet että muita kiinnostaa.

En jaa juurikaan somessa henkilökohtaisia asioita. Korona on ilmiönä mielenkiintoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän