pelottava mies, vaivaa
En tiä mut muutamaan otteeseen oon törmännyt tähän mieheen. Ensin on ystävällinen, mut sitten yhtäkkiä kääntää keikkaa ja on tosi julman oloinen. Esim. Jos ei jotain tajua tai näyttelee tyhmää, niin jotenki hermostuu ja ärsyyntyy ylipaljon. Tai kai se pitää vaan tyhmänä ja tuntee ylemmyyttä siellä omalla huipullaan. :\
Mutta miten tollasiin miehiin pitäis oikein suhtautua? Miks se on tommonen? En pääse siitä eroonkaan, koska pakko tavata aina välillä. Mut se pelottaa mua. Ku en voi mitenkään ennustaa et mitä se ajattelee...
Ps. Paljon tavannut tosi mukavia miehiä. Siks kai tää mies niin kummeksuttaa
Kommentit (24)
Ei noista tiä kai sitä on liiaan herkkä
Se inhoaa sua mut yrittää kohteliaisuudesta näytellä eka kivaa
No mikä helvetin vajakki sinä olet jos et tajua mitään ja teeskentelet tyhmää?Ei ihme että menee hermot tollaseen ämmään.Mun tekis mieli jo nyt antaa kuula kalloon ja multaa päälle ja olen vasta lukenut yhden typerän kirjoituksesi.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:55"]No mikä helvetin vajakki sinä olet jos et tajua mitään ja teeskentelet tyhmää?Ei ihme että menee hermot tollaseen ämmään.Mun tekis mieli jo nyt antaa kuula kalloon ja multaa päälle ja olen vasta lukenut yhden typerän kirjoituksesi.
[/quote]no selitä mulle mik oot niin raivosonni?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:55"]No mikä helvetin vajakki sinä olet jos et tajua mitään ja teeskentelet tyhmää?Ei ihme että menee hermot tollaseen ämmään.Mun tekis mieli jo nyt antaa kuula kalloon ja multaa päälle ja olen vasta lukenut yhden typerän kirjoituksesi.
[/quote]no en mä ole tajuamatta mitään. Vaan ei voi ku jotain kysyä edes ni alkaa ärsyyntyä. Siisjos sanoo että blaa, blaa, blaa. Ja mä vaan varmistan et ai näinkö? Niin jo hermostuu. Sii jotenki hirveen pienistä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:55"]No mikä helvetin vajakki sinä olet jos et tajua mitään ja teeskentelet tyhmää?Ei ihme että menee hermot tollaseen ämmään.Mun tekis mieli jo nyt antaa kuula kalloon ja multaa päälle ja olen vasta lukenut yhden typerän kirjoituksesi.
[/quote]no en mä ole tajuamatta mitään. Vaan ei voi ku jotain kysyä edes ni alkaa ärsyyntyä. Siisjos sanoo että blaa, blaa, blaa. Ja mä vaan varmistan et ai näinkö? Niin jo hermostuu. Sii jotenki hirveen pienistä.
[/quote]
Oot ihan vitun ärsyttävä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:55"]No mikä helvetin vajakki sinä olet jos et tajua mitään ja teeskentelet tyhmää?Ei ihme että menee hermot tollaseen ämmään.Mun tekis mieli jo nyt antaa kuula kalloon ja multaa päälle ja olen vasta lukenut yhden typerän kirjoituksesi.
[/quote]
Oot ihan vitun ärsyttävä.
[/quote]aijaa. No kylläpä se vähästä ärsyyntyy :(
Itkettää ees mennä sitä taas "tapaamaan". Pelottaa jo valmiiks niin.
Ja se mies raukka luulee ettei siinä itsessään ole mitään ärsyttävää mut niinhän ne daijut luulee.Vaikka monesti pelkkä ulkonäkö etoo.Hyi V.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:02"]Itkettää ees mennä sitä taas "tapaamaan". Pelottaa jo valmiiks niin.
[/quote]Onko se sun terapeutti?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:02"]Itkettää ees mennä sitä taas "tapaamaan". Pelottaa jo valmiiks niin.
[/quote]Onko se sun terapeutti?
[/quote]ei:DD
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:04"]Ja se mies raukka luulee ettei siinä itsessään ole mitään ärsyttävää mut niinhän ne daijut luulee.Vaikka monesti pelkkä ulkonäkö etoo.Hyi V.
[/quote]noi just
Tässä menestyjien maailmassa must vaan joskus tuntuu etten enää jaksa :(
Olet todennäköisesti sellainen hieman yksinkertaisempi, iloisempi ja puheliaampi tapaus ja tuolla miehellä on omassa elämässään stressiä ja murheita, jonka takia hän ei jaksa vitsailla tai flirttailla. Tämä oli nyt objektiivinen totuus.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:10"]Olet todennäköisesti sellainen hieman yksinkertaisempi, iloisempi ja puheliaampi tapaus ja tuolla miehellä on omassa elämässään stressiä ja murheita, jonka takia hän ei jaksa vitsailla tai flirttailla. Tämä oli nyt objektiivinen totuus.
[/quote]mutta kun en oo. Ehkä iloisempi mut en kovin puhelias. Johtuen pelosta.... En pysty puhumaan sille vapautuneesti
Up