Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaksi fb-kaveria jotka eivät koskaan tykkää tai kommentoi

Vierailija
11.06.2015 |

Eivätkö muka huomaa mitä laitan faceen?
Ärsyttää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ei ole naamakirjassa? Itse olen siellä tosi harvoin, ja sarjapeukutan kaikki etusivulla olevat, luen sähköpostit ja kirjaudun ulos. Enkä tosiaan käy katsomassa omia hyvin harjova päivityksiäni, enkä edes omia synttärionnittelujani, koska en vaan meinaa muistaa että fb:ssä kuuluu ihmisen käydä säännöllisesti.

Vierailija
2/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 80 kaveria ja vain max 5 tykkää tai kommentoi... Harvoin kukaan kommentoi. Ei edes teen mieli enää mitään sinne päivittää, kun tuntuu kuin kuuroille korville juttelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kaveria sulla on jos osaat sanoa kuka tykkää tai kommentoi ja kuka ei? 5 kpl? Itse en ainakaan pane merkille ketkä kommentoivat tai tykkäävät, ei ole aikaa sellaisen kirjanpitoon. En itsekään aina jaksa tykkäillä mutta olen kyllä silti kiinnostunut monien jutuista. Ärsyttävät olen blokannut uutisvirrasta.

Vierailija
4/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toistasataa kaveria, mutta yleensä tykkäjiä tai kommentoijia on vakio 20-30 ihmisen sakki.

Vierailija
5/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä taas murheet :)

Vierailija
6/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 50 kaveria ja jos ehkä noin 5 tykkää ja kaksi ehkä kommentoi. 

Niin että mikä se sinun ongelmasi olikaan?

Vierailija
7/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämmentää se että jotkut ystävät päivittää aktiivisesti itse ja tykkää muiden jutuista mut ei mun. Oon miettinyt että mikä mun jutuissa ärsyttää. Jännästi uudemmat tutut tykkää usein ja pitkäaikaiset kaverit tarvii. Oonki miettinyt että ehkä ne tuntee musta eri puolet.

Vierailija
8/10 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat blokanneet sun päivitykset uutisvirrastaan, koska olet ärsyttävä/tollo/narsistinen. Tai sitten niitä ei vaan vois vähempää kiinnostaa. Get over it.

Vierailija
9/10 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko provot huononee päivä päivältä tai en muuten vain ymmärrä. Minulla on 800 kaveria facessa eikä mitään käsitystä että kuka tykkää jostakin ja kuka ei.

Vierailija
10/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb tekee ihme juttuja liittyen siihen, että kuka näkee kenenkin postaukset. Ne ei välttämättä näe sua ollenkaan. Kannattaa tägätä niiden nimet suoraan postaukseen, jos nimenomaan niiltä haluaa kommenttia. "Muistaakos kukaan kun meillä perähikiällä oli niitä discoja silloin kaheksankytluvulla. Marjatta Teija?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän