Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tradenomin pääsykoe 2015

Vierailija
05.06.2015 |

Te tradenomin pääsykokeissa olleet, miten meni ja tuntuiko tehtävät helpoilta? :) Vastasitteko kaikkeen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö kukaan täältä tänä vuonna Lohjalle? :)

Vierailija
2/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin menemättä ja vähän harmittaa. Mitä tehtäviä oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä semi helpot tehtävät, ois toki voinut lukea vähän enemmän :D esim enkun aineistoon en pahemmin ollut perehtynyt...mut ihan ok meni mielestäni :) 

Vierailija
4/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitelma koskien etämyyntiä ja verkkokauppaa, väittämiä pääosin Fiskarskonsernia koskien sekä matikkaosio. Sain lukion päättötodistuksen keskiarvoksi 7,3 ja kirjotuksissa kaikesta C:n. Väittämät meni ihan hyvin ja samoin kirjoitelma, mutta matikasta tein vain kolme tehtävää kymmenestä. Onko mitään toiveita päästä sisälle?

Vierailija
5/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:33"]Kirjoitelma koskien etämyyntiä ja verkkokauppaa, väittämiä pääosin Fiskarskonsernia koskien sekä matikkaosio. Sain lukion päättötodistuksen keskiarvoksi 7,3 ja kirjotuksissa kaikesta C:n. Väittämät meni ihan hyvin ja samoin kirjoitelma, mutta matikasta tein vain kolme tehtävää kymmenestä. Onko mitään toiveita päästä sisälle?
[/quote]
ei ole

Vierailija
6/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:33"]

Kirjoitelma koskien etämyyntiä ja verkkokauppaa, väittämiä pääosin Fiskarskonsernia koskien sekä matikkaosio. Sain lukion päättötodistuksen keskiarvoksi 7,3 ja kirjotuksissa kaikesta C:n. Väittämät meni ihan hyvin ja samoin kirjoitelma, mutta matikasta tein vain kolme tehtävää kymmenestä. Onko mitään toiveita päästä sisälle?

[/quote]Riipouu mihin hait. Johonkin Haagaheliaan tai Metropoliaan ei mitään asiaa, mutta maaseudun laitoksiin päässet heittämällä.

Vierailija
7/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin että lähtöpisteet 39. Viime vuonna sisäänpääsyraja 52p Lohjalla, omien laskujen mukaan kokeesta riittäisi 13 pistettä ellei pisteraja nouse hirveästi. Ai että toivon sormet ristissä että saan opiskelupaikan, olen vaan niin toivoton sen matikan kanssa :(

Vierailija
8/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin tuntui menevän mutta enpä tiedä, matikka on aina ollu vaikee ja oli se kyllä nyttenkin.

Vierailija
9/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kävin pääsykokeissa kolme vuotta sitten ja olin niiden jälkee ihan varma etten pääse. Enkunkielistä en ollu lukenu yhtää, joten vastasin mitä tiesin. Samoin matikka ja muut meni miten meni..
Pääsin kuitenkin sisään, aika hyvinkin vielä ja nyt sain paperit ulos siitä puljusta. :)

Vierailija
10/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä Tradenomi tutkinto ole jonkinlainen akateemikon arvonimeä vastaava kaikille elämämkoulullais-amis-junteille?

Miksette hae oikeaan korkeakouluun ja hanki oikeaa akateemista tutkintoa? Eikö kyvyt riitä?

Vierailija
11/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tradenomeilla noin laajan kokeet nykyään? Toista oli, kun minä pyrin Haagaan 15 vuotta sitten. Koulutus ei ole kaksinen, aika turhaa testata noin paljon. Resurssien hukkausta

Vierailija
12/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:26"]Eikö tämä Tradenomi tutkinto ole jonkinlainen akateemikon arvonimeä vastaava kaikille elämämkoulullais-amis-junteille?

Miksette hae oikeaan korkeakouluun ja hanki oikeaa akateemista tutkintoa? Eikö kyvyt riitä?
[/quote]

Ei kaikki halua. Turha suorittaa ylempi korkeakoulututkinto, jos haluaa alemman tason tehtäviin.

Vierailija
13/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:08"]Laskin että lähtöpisteet 39. Viime vuonna sisäänpääsyraja 52p Lohjalla, omien laskujen mukaan kokeesta riittäisi 13 pistettä ellei pisteraja nouse hirveästi. Ai että toivon sormet ristissä että saan opiskelupaikan, olen vaan niin toivoton sen matikan kanssa :(
[/quote]
Mulla olis ollu lähtöpisteet 24 et ihan hyvä etten lähtenyt pahottamaan mieltä kokeeseen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme