Kampaaja laittoi raitoihin tumman sävytteen, vaikka pyysin vaaleita
Minulla on tummanruskeat hiukset, joihin olen nyt kaksi kertaa käynyt ottamassa kampaajalla raitoja. Ennen joulua tehtiin vähän raitoja. Eilen kävin uudelleen ja ainakin oma tarkoitukseni oli, että entisiä raitoja olisi "kerätty" ja siihen päälle vaalennus, jolloin ne olisivat olleet jo kunnolla vaaleita. Kampaaja avasi välillä folioita ja riemastuin, että jes, nyt on jo oikeasti vaaleita!
Kampaaja laittoi kuitenkin noihin ilmeisesti jonkin sävytteen, ja kaikki ovat aivan tummanruskeat, hyvä että edes erottuu hiuksista...
Onko tuo joku yleinen juttu, vai miksi kunnolla vaalenneetkin pitää sävyttää tummimpien mukaan?! Raitoja on lisäksi kauhea määrä, koko latvat, vaikka toivoin vain muutamia.
Auttaako tuossa jos laitan itse jonkin sävytteen tai käytän hopeashampoota?
Tarkenna vielä, että tiedän tumman hiuksen olevan vaikea vaalennettava, mutta jos raidat ovat jo lähes blondit, niin miksi ne pitää sävyttää takaisin tummanruskeiksi?!
Kommentit (5)
Tämä on taas yksi näitä kampaajien käsittämättämiä kotkotuksia. Kun ei yhtään kuunnella asiakasta, tai ei ainakaan tehdä niinkuin asiakas haluaa.
Tuo on tietääkseni melko yleistä ja he yleensä tekevät juuri noin. Ilmeisesti lopputulos on luonnollisempi noin. Ota yhteyttä kampaajaan ja kerro asiasi suoraan hänelle.
Voisiko edes yksi kertoa miksi alapeukuttaa, jos vilpittömästi kysyn?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisiko edes yksi kertoa miksi alapeukuttaa, jos vilpittömästi kysyn?
Ap
No mä en alanuolittanut, mutta ihmettelen miksi et sanonut heti kampaajalle, ettei ole sitä mitä pyysit. Tulit tänne mollaamaan jotain randomia ja samalla saa sitten koko ammattikunta haukut.
Ensisijaisesti kannattaa olla yhteydessä kyseiseen kampaajaan ja kertoa ettet ole tyytyväinen lopputulokseen.
Hopeashampoo tai sävytteet eivät vaalenna väriä. Jos päätät olla ottamatta yhteyttä kampaajaan niin parasta lienee pestä hiuksia esim. syväpuhdistavalla shampoolla muutaman kerran ja katsoa miten liian tumma sävyte lähtee haalenemaan ennen mahdollisia omia sävytyksiä.