Mää väsähdin lapsiini
Onneksi on mies joka hoitaa homman, mää lukittauduin yläkerran vierashuoneeseen sipsipussin ja kännykän kanssa, katon Midsomerin murhia ja roikun avlla. Kyllä hermo lepää.
Onko tää nyt sitä paskamutsiutta?
Kommentit (15)
Mä olen ollut tuollainen jo viimeisen vuoden. Kyllä se on sitä ja se on ihanaa!
Annas ku veikkaan, uhmaikäsiä muksuja? :D Kyllä minäki meidän uhmisaikana kävin muutamaan otteeseen vetämässä henkeä oven takana.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:33"]Annas ku veikkaan, uhmaikäsiä muksuja? :D Kyllä minäki meidän uhmisaikana kävin muutamaan otteeseen vetämässä henkeä oven takana.
[/quote]
Jep, tai no kaksi uhmislaista ja vauva. Uhmilaisten kanssa keskustelut menee näin:
"Tuleppa syömään!"
"Tuu ite!"
"Laitappa ne sukat jalkaan niin päästään pihalle"
"Laita iteeee"
"Haluatko syödä vielä leipää?"
"Halua iteee"
Aluksi oli hauskaa - nyt ei enää naurattanu. Se on vaan (perkeleen ärsyttävä) vaihe :D ap
Nyyh. Olispa mullakin huone mihin lukittautua tyhjäämään aivot. Ja minne ei kuulu se alku rääkyminen kun äiti ei saa poistua mihinkään ikinä milloinkaan.
Olispa mullakin joku joka katsoo lasta kun mä lukittaudun toiseen huoneeseen.
T. Yh
Mä teen ihan samaa, paitsi en syö sipsiä! Midsomerin murhat on ihan paras, kiukuttelevat, huomiota kärttävät ja palvelua vaativat lapset taas ei. On nekin ihania sitten, kun saa levätä hetken.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:46"]Joko lapset nukkuu? Hoitiko mies homman?
[/quote]
Mies hoiti hommaan kotiin, uhmikset unessa. Kävi tuomassa mulle kupin teetä & vauvan tissille ja lähti itse lenkille. ap
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:46"]Joko lapset nukkuu? Hoitiko mies homman?
[/quote]
Mies hoiti hommaan kotiin, uhmikset unessa. Kävi tuomassa mulle kupin teetä & vauvan tissille ja lähti itse lenkille. ap
[/quote]
MISTÄ TOMMOSIA PARISUHTEITA SAA?! Haluan yhden kiitos.
saatko nukkua kokonaisia öitä? Vai hoitaako mies neki?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:04"]saatko nukkua kokonaisia öitä? Vai hoitaako mies neki?
[/quote]
Uhmikset nukkuu kokonaisen yön, vauva herää syömään pari kertaa kertaa. Minä hoidan arkena ekan syötön, mies syöttää pullolla toisen syötön kun hän herää silloin itse jo töihinki. Viikonloppusin mennään melkeen kivi-sakset-paperi-periaatteella. ap
Meillä on vuoden ikäinen tyttö ja kauhulla odotan uhmaikää. Nytkin oman tahdon lisääntyessä huomaan kuinka määrätietoinen hän on. :)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:46"]Joko lapset nukkuu? Hoitiko mies homman? [/quote] Mies hoiti hommaan kotiin, uhmikset unessa. Kävi tuomassa mulle kupin teetä & vauvan tissille ja lähti itse lenkille. ap
[/quote]
Asian vierestä nyt kysymys. Sattuuko kukaan tietämään tai osaavan arvata, miksi tuo eka viesti on poistettu? Eihän tuossa ole mitään "kummallista". Täällä kyllä poistetaan ihan asiallisiakin viestejä oikein urakalla nykyään. Miksiköhän? *hölmistynyt ilme*
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:46"]Joko lapset nukkuu? Hoitiko mies homman? [/quote] Mies hoiti hommaan kotiin, uhmikset unessa. Kävi tuomassa mulle kupin teetä & vauvan tissille ja lähti itse lenkille. ap
[/quote]
Asian vierestä nyt kysymys. Sattuuko kukaan tietämään tai osaavan arvata, miksi tuo eka viesti on poistettu? Eihän tuossa ole mitään "kummallista". Täällä kyllä poistetaan ihan asiallisiakin viestejä oikein urakalla nykyään. Miksiköhän? *hölmistynyt ilme*
[/quote]
Samaa mietin itsekin, en kyllä kokenu tuota viestiä millään tapaa loukkaavana miestäni kohtaan :D ap
Joskus tarvii sitä omaa aikaa.