Miks 3v huutaa illalla lähes tunnin suoraa huutoa?
Kommentit (15)
Pidä iltarutiinit aina samana, syödään, pesulle, satu ja nukkumaan, aina samaan aikaan. Kyllä tuo vaihe ohi menee kun huomaa että muutoksia ei tule vaikka kuinka kapinoi.
Vierailija kirjoitti:
Pidä iltarutiinit aina samana, syödään, pesulle, satu ja nukkumaan, aina samaan aikaan. Kyllä tuo vaihe ohi menee kun huomaa että muutoksia ei tule vaikka kuinka kapinoi.
Ei ole mun lapsi kun naapurin 😠
Siksi koska se on huomannut, että saa tahtonsa läpi kunhan huutaa tarpeeksi?
Väsymystään lapsi huutaa. Aiemmin nukkumaan ja rauhoita ilta. Tuonikäisen kanssa se tarkoittaa, että klo 17 jälkeen ollaan kotona. Klo 19 iltarutiinit ja klo 20 tai aiemmin nukkumaan.
Lapsen ilta heijastaa päivää. Eli päivällä on syytä olla aktiviteetteja mutta ei liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitä koko päivän rutiinit.Huolehdi lapsi saa olla riitävästi ulkona purkaamassa energiaa.Piä se älypuhelin äänetön ja lapsen valveila oloa aika älä siihen katso.Vie aikaa kun itse opit sen ja olet aidosti läsnä perheesi kanssa.Kaikki heijastuu lapseesi,mitä sinä kytäät netti forumit ja vastailet ,muista se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitä koko päivän rutiinit.Huolehdi lapsi saa olla riitävästi ulkona purkaamassa energiaa.Piä se älypuhelin äänetön ja lapsen valveila oloa aika älä siihen katso.Vie aikaa kun itse opit sen ja olet aidosti läsnä perheesi kanssa.Kaikki heijastuu lapseesi,mitä sinä kytäät netti forumit ja vastailet ,muista se.
Naapurissa huutaa!
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska se on huomannut, että saa tahtonsa läpi kunhan huutaa tarpeeksi?
Näin se yleensä on. Vanhemmat eivät osaa kasvattaa lasta.
Sitä pelottaa illalla ja puolustautuu. Minä ainakin pelkäsin vähän pimentyvää iltaa ja kohta olisi taju kankaalla nukkumassa ja ei tiedä herääkö koskaan
Koska hänellä on uhmaikä eikä halua nukkua.