Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin kaupoissa tajuaa, että kunhan mies ei ole aivan...

Vierailija
10.06.2015 |

Haudastanousseen näköinen niin kainalossa on joku kaunis nainen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö olet sitten ruma nainen, jolle ei ole moista miestä liiennyt, vai miksi asia painaa mieltäsi?

Vierailija
2/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no ero on sitten huikea kun menee Vantaalla Jumboon. Lässähtäneet siiderivalaat kulkee komeiden nuorten miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Helsingissä naiset laittautuvat enemmän kuin muualla ja se riittää huijaamaan perusjamppaa että kaikki ovat kauniita. En tiedä, en paljoa poistu täältä.

Vierailija
4/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:35"]

Ehkä Helsingissä naiset laittautuvat enemmän kuin muualla ja se riittää huijaamaan perusjamppaa että kaikki ovat kauniita. En tiedä, en paljoa poistu täältä.

[/quote]

Tai sitten pääkaupungissa on kova miesvaje.

Vierailija
5/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näin jos käy vaan LV:lla tai muussa vastaavassa älyttömän kalliissa kaupassa. Vähänkään sievempi nainen ei köyhää miestä huoli.

Vierailija
6/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just taas kerran.

Vierailija
7/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:34"]Jaa, no ero on sitten huikea kun menee Vantaalla Jumboon. Lässähtäneet siiderivalaat kulkee komeiden nuorten miesten kanssa.
[/quote]

Äidit poikiensa kanssa.

Vierailija
8/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka naisia ymmärtäisi. 

Minäkin olen ruma, mutta tänäänkin tuli yksi nainen randomisti kiehnäämään ja kun koitin siirtyä etäämmälle, alkoi höpöttämään jotain. Jäin sitten jumiin tukalaan tilanteeseen kun en kokemattomuuttani kehtaa lähteä menemään tai käskeä naista ystävällisesti vittuun :D

Vierailija
9/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:41"]

Kuka naisia ymmärtäisi. 

Minäkin olen ruma, mutta tänäänkin tuli yksi nainen randomisti kiehnäämään ja kun koitin siirtyä etäämmälle, alkoi höpöttämään jotain. Jäin sitten jumiin tukalaan tilanteeseen kun en kokemattomuuttani kehtaa lähteä menemään tai käskeä naista ystävällisesti vittuun :D

[/quote]

Raukkaparka, miksi kuvittelit sen naisen iskevän sua?

Just tosta syystä ei miehille voi puhua normaalisti kun te aina kuvittelette ne iskuaikeiksi :S Hyhhyh.

Vierailija
10/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:41"]

Kuka naisia ymmärtäisi. 

[/quote]

Raukkaparka, miksi kuvittelit sen naisen iskevän sua?

Just tosta syystä ei miehille voi puhua normaalisti kun te aina kuvittelette ne iskuaikeiksi :S Hyhhyh.

[/quote]

Ei minua naiset kiinnosta, joten samapa tuo mitä oli vailla :D

Mutta tukalaa se oli jokatapauksessa. En tykkää randomien seurasta kun olen omilla asioillani. 

Vierailija
11/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:38"]

Ehkä näin jos käy vaan LV:lla tai muussa vastaavassa älyttömän kalliissa kaupassa. Vähänkään sievempi nainen ei köyhää miestä huoli.

[/quote]

En ole sievä, mutta jos jostain syystä joku rikas mies huolisi minut (olen kuitenkin kiva ja fiksu) niin minua ei tarttisi viedä LV:lle. Eikä ainakaan miehen piikkiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi