Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein suuttua miehelle tästä ?

Vierailija
10.06.2015 |

Oli tarkoitus tehdä ruokaa kotosalla ja mies lähti kauppaan hakemaan muutamaa puuttuvaa ainesosaa.Normaalisti menee n.15 min kauppareissulla.Katoin pöydän kauniisti ja tein kaikki muut valmistelut,salaatin ym.Soitin miehelle missä viipyy ja sanoi juttelevansa kaverin kanssa.Odotin vielä. 1.5 h ja kun miestä ei näkynyt avasin punkkupullon.Sitten kun mies saapui kotiin,sai kuulla kunniansa ja salaatti tarvikkeet niskaansa.Miehelle itkin miksi ei arvosta tekemääni ruokaa yms.Sanoin sille, etten tee enää koskaan sille ruokaa ja odota kotona.Mies kuitenkin 42 v. ja luulisi ymmärtävän asian.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee äijä! Käske sen tehdä kaikki ruuat.

Vierailija
2/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit ämmä oot. Miehes saisi varmastikin paremman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän ylireagoit, mutta ei sille suuttumukselle sitten tositilanteessa voi mitään. Tapahtunut mikä tapahtunut.

Vierailija
4/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä mies lähtee kesken ruuanlaiton jotain ainesosaa hakemaan eikä palaa 30 minuutissa, niin lopetan ruuanlaiton, laitan astiat kaappiin, syön jotain mitä nyt kaapista löytyy ja ryhdyn tekemään jotain ihan muuta. Miehelle en huuda enkä suutu, mutta jos hän palattuaan kysyy, että missä ruoka, niin nostan hämmentyneenä katseeni kirjasta ja kysyn, että mikä ruoka? En soittele perään enkä vaadi osallistumaan yhteiseen ruuanlaittoon, jos on muuta tekemistä.

Jostain syystä mieheni mielestä olen aika tunteeton.

Vierailija
5/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:01"]

Jos meillä mies lähtee kesken ruuanlaiton jotain ainesosaa hakemaan eikä palaa 30 minuutissa, niin lopetan ruuanlaiton, laitan astiat kaappiin, syön jotain mitä nyt kaapista löytyy ja ryhdyn tekemään jotain ihan muuta. Miehelle en huuda enkä suutu, mutta jos hän palattuaan kysyy, että missä ruoka, niin nostan hämmentyneenä katseeni kirjasta ja kysyn, että mikä ruoka? En soittele perään enkä vaadi osallistumaan yhteiseen ruuanlaittoon, jos on muuta tekemistä.

Jostain syystä mieheni mielestä olen aika tunteeton.

[/quote]Tässä on passiivis-aggression käsikirjaesimerkki. Kanssasi on varmasti myös oiekin mukava kesksutella jos asiat eivät mene mielesi mukaan. Voin vain kuvitella sitä mökötyksen määrää ja samalla esittämistä, että kaikki on okei.

Vierailija
6/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popcornia :DD

Vierailija
7/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:10"]

Popcornia :DD

[/quote]

Viskaa se popcornkulho niskaas!

Heh

Vierailija
8/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi herran taivas! olet järkyttävä!

Vierailija
9/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruokaa piti heittää hukkaan? Väärinhän se teki, kun viipyi tuntitolkulla, vaikka piti käydä vaan kaupassa ja teillä oli suunnitelmia. Olisin suuttunut itsekin, mutta viininjuonnin ja ruoanheittelyn olisin jättänyt.

Vierailija
10/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopoilla on aina noita ihmeellisiä raivokohtauksia.

Vierailija
11/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olisin syönyt mitä kaapista löytyy, korjannut muut tavarat pois. Ottanut lasillisen sitä punkkua ja vetäytynyt vaikka hyvän kirjan pariin. Mies olisi saanut tehdä sitten itselleen sitä salaattia.

Vierailija
12/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kyllä mä ymmärrän ap:n suuttumuksen. Ehkä mies ei ajatellut, että alat heti tehdä ruokaa valmiiksi vaan vasta sitten kun hän tulee kotiin.

Vierailija
13/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ansaitsee parempaa, kuin raivopää salaattilingon. Kuvottavaa , miehen tekemänä tuo oli palstalaisten mielestä väkivaltaa. Naiselle vain "puuska" ja ihanaa temperamenttia. Mene päälääkärille?

Vierailija
14/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aina listan asioista, joista miehelle pitää suuttua/huutaa. Sitten uutenavuotena karjun ääneni käheäksi :) Kaikki voittaa

Vierailija
15/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuminen on ok. Jos tuo "salaattitarvikkeet niskaansa" tarkoittaa, että heitit miestä salaattikulholla, niin ei ole enää terveen ihmisen tapa ilmaista suuttumustaan. Jos kaadoit salaatit hänen päälleen, niin sekin on vähän niillä rajoilla, hyväksynkö itse tuollaista käytöstä. Suuttua saa, mutta väkivaltaiseksi ryhtyminen on jo ihan toinen asia.

Vierailija
16/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos kerran ruoanlaitto on jo aloitettu ja pitää äkkiä hakea jotain sitä varten; on miehen käytös outoa. mä olisin vetänyt sen punkkupullon ja syönyt salaatin ja pihdannut pari viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi