Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies ehdotti kimppaa

Pulassako
03.02.2022 |

Olen tapaillut nyt 2kk vakavammin erästä miestä. Seksi on sujunut paremmin kuin hyvin ja mies on todella taitava sängyssä ja ottaa minut huomioon tavoin joihin en ole tottunut. Esim haluaa antaa hellää suuseksiä pitkän aikaa yhdynnän jälkeen jne. Olen ollut aivan taivaissa vrt. Edellinen parisuhteeni ja seksi siinä.

Nyt hän vkl istutti minut sohvalle ja kertoi vakavasti että on pitkään miettinyt että haluaa aloittaa ryhmäseksin harrastamisen kanssani niin että hän järjestää luoksemme tai hotelliin sellaisia miehiä mistä pitäisin ja olisin heidän keskipisteenä ja mieheni pitäisi huolen turvallisuudesta ja nautinnostani.

No nyt sain txt töihin että mies haluaisi pienen listan millaisista miehistä pitäisin ja montako heitä olisi.

Olemme itse n. 50v ja olen jo pidempään tuntenut vetoa nuorempiin miehiin varsinkin jossain univormussa. Kun tämä kaikki tapahtuu anonyymisti, menemme siis hotelliin niin haluaisin niiden miesten olevan siis n. 20v sporttisia.

Jotenkin tuli hassu olo itselleni äsken kun olin laittamassa viestiä miehelle. Onkohan ihan ok hänelle että osallistujat olisivat niinkin nuoria? Oletan että hän ajatteli varmaan minun tykkäävän ikäisistämme miehistä.

Mitä te ajattelette?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeneet rouvat ei kysele, ne jakaa vuoronumeroita.

Vierailija
2/7 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä taida olla niin kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ehdottaa :)

Jarza

Vierailija
4/7 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyt tietysti, että onko ok et ne on nuorempia, jos ja kun et sitä tiedä. ei me sitä osata sanoa paremmin, mitä tuo mies ajattelee kuin hän itse.

Vierailija
5/7 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka parikymppinen haluaa mummo ikäisen?

Vierailija
6/7 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, että otti puheeksi, nyt tiedät, että suhde ei ole miehestä riittävä hänelle, jos sinua ei asia kiinosta, niin ei tuossa ole järkeä jatkaa, sorry.

Jos asia sinua kiihoittaa, niin anna palaa ja nauti.

Vierailija
7/7 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksanko edes vastata että PUHUKAA KESKENÄNNE. Ei tuollaisen aloittamista sovita tekstiviestillä. Pelot, ennakkoluulot ja ennakkoluulot toisen ennakkoluuloista pitää ensin käsitellä ajan kanssa.