Lahti Suomen Chicago
Ainakin Business Cityn, Green Cityn ja vastaavien lanseeraajat mielellään mainostavat tuon sanonnan kuuluvan menneisyyteen, mutta onko asia sittenkään ihan niin kuin business/green city lanseeraajat väittävät: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061019836230_uu.shtml
Kommentit (10)
Aina ollaan aineet Lahdesta ostettu. 80-luvulta saakka.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:17"]
[/quote]
Mistä/miten? Hengaankohan itse vain niin "nössöissä" piireissä kun ei koskaan ole tarjottu huumeita enkä myöskään koskaan ole nähnyt jengin vetävän/ostavan mitään? Haluaisin kokeilla mutten tunne ketään keneltä saisi.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:17"]
[/quote]
Mistä/miten? Hengaankohan itse vain niin "nössöissä" piireissä kun ei koskaan ole tarjottu huumeita enkä myöskään koskaan ole nähnyt jengin vetävän/ostavan mitään? Haluaisin kokeilla mutten tunne ketään keneltä saisi.
[/quote]
Torin lähellä on pari paikkaa mutta tähän en nyt niistä mainitse. Ensimmäiset kontaktit sain Heinolassa Jyrää konsertissa ja siitä ohjattiin Lahteen.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:17"]
[/quote]
[/quote]
Torin lähellä on pari paikkaa mutta tähän en nyt niistä mainitse. Ensimmäiset kontaktit sain Heinolassa Jyrää konsertissa ja siitä ohjattiin Lahteen.
[/quote]
Siellä siis eräs nimeltä mainitsematon henkilö tarjosi. Fellmannin puiston lähelläki hengaa yksi.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:17"]
[/quote]
[/quote]
No kai sä oot nähny kuinka sekaisin jengi on vaikka keskustassa? Joka päivä, aamusta alkaen.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:17"] Aina ollaan aineet Lahdesta ostettu. 80-luvulta saakka. [/quote] Mistä/miten? Hengaankohan itse vain niin "nössöissä" piireissä kun ei koskaan ole tarjottu huumeita enkä myöskään koskaan ole nähnyt jengin vetävän/ostavan mitään? Haluaisin kokeilla mutten tunne ketään keneltä saisi. [/quote] No kai sä oot nähny kuinka sekaisin jengi on vaikka keskustassa? Joka päivä, aamusta alkaen.
[/quote]
En ole. Muutama juoppo tuntuu istuvan aina Sokoksen edessä ja siinäpä ne. Aamuisin keskusta on kyllä aivan tyhjä kun töihinkin kävelen keskustan läpi. Tuntuu että klo 4 baarista lähdön jälkeen keskustassa on enemmän jengiä kun muina aikoina.
Perussuomalaiset voittivat vuoden 2012 kuntavaalit Lahdessa.
http://vaalit.yle.fi/tulospalvelu/2012/kuntavaalit/kunnat/lahti_puolueiden_kannatus_6_398.html
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:17"] Aina ollaan aineet Lahdesta ostettu. 80-luvulta saakka. [/quote] Mistä/miten? Hengaankohan itse vain niin "nössöissä" piireissä kun ei koskaan ole tarjottu huumeita enkä myöskään koskaan ole nähnyt jengin vetävän/ostavan mitään? Haluaisin kokeilla mutten tunne ketään keneltä saisi. [/quote] No kai sä oot nähny kuinka sekaisin jengi on vaikka keskustassa? Joka päivä, aamusta alkaen.
[/quote]
En ole. Muutama juoppo tuntuu istuvan aina Sokoksen edessä ja siinäpä ne. Aamuisin keskusta on kyllä aivan tyhjä kun töihinkin kävelen keskustan läpi. Tuntuu että klo 4 baarista lähdön jälkeen keskustassa on enemmän jengiä kun muina aikoina.
[/quote]
Ne on kaikki Fellmannin puistossa ja Lanun aukiolla.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:26"]
[/quote]
[/quote]
Ne on kaikki Fellmannin puistossa ja Lanun aukiolla.
[/quote]
Sit kun siinä käy poliisit, ne on kirkkopuistossa tai teatterin luona.
Joo onhan täällä bisneksiä...
Ei vaan, en tajua: työttömyyden ja köyhyyden riivaama kaupunki käyttää kaikki rahansa huumeisiin.