Surkeimmat treffikumppanit ja treffikokemukset, joihin olette nuorempana tyytyneet?
Itse tapailin nuorempana rokkimiestä, joka oli mielestäni niin cool että tyydyin mihin vaan. Kun menimme treffeille ja minulla ei ollut rahaa, niin istuin seurana ja katsoin kun mies söi. Minä en saanut edes juotavaa tai maistaa pientä palaa. Jos asiat olivatkin niin päin että minulla on rahaa ja miehellä ei, niin minähän sitten tarjosin vaikka kokonaisen baari-illan juomat miehelle.
Nyt ihan naurattaa, että miten hölmö olen ollut ihastuneena, ja onneksi ikä on tuonut vähän tervettä kyynisyyttä. Ihan hauskoja muistoja silti noiltakin ajoilta että ei siinä.
Kommentit (6)
Treffailin Tinderin kautta ja kaikki miehet olivat olleet livenä täydellisiä pettymyksiä ulkonäkönsä puolesta. Kun sitten tuli vastaan eka joka oli vähintään yhtä hyvännäköinen kuin kuvissa ja juuri minun tyyppiäni, ihastuin heti ja päätin että tämän haluan. Olisi ehkä pitänyt katsoa sitä luonnettakin... Tällä miehellä se oli aivan kamala, ja kertoi siitä minulle ihan suoraan. En uskonut vaan halusin jatkaa. Vähän myöhemmin mukaan tuli vielä eksän perään haikaileminen ja ulkonäköni huonoista puolista vihjaileminen, ja edelleenkin halusin jatkaa. Mies olisi oikeasti voinut tehdä aivan mitä tahansa ja minä olisin silti ollut valmis jatkamaan.
Mies sitten itse laittoi jutun poikki, kun oli saanut minut pari kertaa sänkyyn. Ei sen olisi pitänyt aiemman valossa tulla mitenkään järkytyksenä, mutta tuli silti. Toivon etten enää koskaan ihastu keneekään, se laittaa ihmisen ihan sekaisin.
No voi sentään, nainen ei päässyt lompakkoloisimaan ravintolassa tai muualla...Mahtoi olla traumaattista.
Voi pientä
Kundi tuli asunnolleni ja söi kaikki ruokani, poltti kaikki tupakkani ja kaiken huippuna varasti migreenilääkkeeni. Olin 18 ja kundi oli söpö sekä hyvä sängyssä joten tuo riitti minulle. Seurustelimme melkein vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Kundi tuli asunnolleni ja söi kaikki ruokani, poltti kaikki tupakkani ja kaiken huippuna varasti migreenilääkkeeni. Olin 18 ja kundi oli söpö sekä hyvä sängyssä joten tuo riitti minulle. Seurustelimme melkein vuoden.
Toi oli jo aika hirveää.
Kävin muutaman kerran treffeille miehen kanssa, joka ei puhunut juuri mitään. Elokuvateatterissa hän etuili jonossa kun salin ovet aukesivat. Kaupassa hän tiuskaisi "miksi minä?!?!" kun pyysin hetken aikaa kantamaan kauppakasseja. Onneksi en tuhlannut kuin kolmet treffit häneen.
Tapailin pitkään toisessa kaupungissa asuvaa tyyppiä, joka selvästi ei ollut kovin kiinnostunut minusta (ns. sunnuntaitekstailija). Minä tulin aina käymään hänen luonaan vartavasten, ja kun sanoin bussiasemalla hyvästellessä että olisi kiva nähdä taas pian, hän totesi: "Juu, ehkä noudetaan sohva ens kuussa niin katotaan." Hänellä oli myös hyvin laaja kaveripiiri ja harrastukset minkä teki minulle selväksi puheissaan. Olin niin kokematon etten tajunnut ottaa vinkistä vaaria, ja vielä kaiken lisäksi kilahdin kun suhde "yllättäen" ei edennytkään mihinkään... :D