Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammas jomottaa toisen juurihoitokerran jälkeen?

Vierailija
10.06.2015 |

Kävin eilen toisen kerran juurihoidossa. Eka kerta oli pari viikkoa sitten,  siellä oli tulehdus eli tuli runsaasti verta muttei märkää. Nyt eilen hammaslääkärin mukaan vielä tihkutti verta. Ekan kerran jälkeen ei juurikaan ollut kipeä, mutta nyt jos hampaita puree lujaa yhteen tuntuu tylppä jomottava kipu ja samoin pää korvan yläpuolelta jomottaa. Onko normaalia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama,menin päivystykseen ja sitä piti vielä hoitaa.Jos on paha tulehdus niin se lääke ei välttis heti tehoa.

Vierailija
2/9 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muistaakseni mullaki hoidon jälkeen kipeä ja ainakin jomotti. Lääkkeellä helpotti. Voitahan tietenkin pelata varman päälle ja soittaa hml :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teilläkin toisen hoitokerran jälkeen? Löysin vain joka paikasta, että ekan kerran jälkeen oli sattunut. Mulle jäi ekasta kerrasta vielä juuria jäljelle, koska vuoti niin paljon verta ettei hammaslääkäri nähnyt kunnolla niitä juuria.

ap

Vierailija
4/9 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa!On ihan mahdollista.Muistaakseni mulla kipeytyi ekan jälkeen ja laitettiin uus lääke hampaaseen.T.2

Vierailija
5/9 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kipeyty ensimmäisen, toisen ja kolmannenkin hoitokerran jälkeen. Saatat tarvita kipulääkkeiden lisäksi antibiootit, hammaslääkärin kannattaa myös tarkistaa ettei siellä ole mitään haamujuurta jomottelemassa.

Vierailija
6/9 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 07:39"]Kävin eilen toisen kerran juurihoidossa. Eka kerta oli pari viikkoa sitten,  siellä oli tulehdus eli tuli runsaasti verta muttei märkää. Nyt eilen hammaslääkärin mukaan vielä tihkutti verta. Ekan kerran jälkeen ei juurikaan ollut kipeä, mutta nyt jos hampaita puree lujaa yhteen tuntuu tylppä jomottava kipu ja samoin pää korvan yläpuolelta jomottaa. Onko normaalia?
[/quote]

Mulla jomotti ja vaivasi kauan. Lopulta murtui ja otettiin pois.

Vierailija
7/9 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli samanlainen tapaus - kolmannella kerralla syvältä ikenestä juurenkärjestä löydettiin tulehdus, sitä ei näkynyt röntgenkuvissa. Sitten helpotti kun märkä valui pois ja antibiootit alkoivat tehota. Hoitoyritykset kestivät varmaan viikon, söin parasetamolia ja buranaa vuorotunnein. Palaa lääkäriin.

Vierailija
8/9 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää onko juuret tulehtuneet? Kun onko se hoito sitten kipeämpi? Nimim kaksi hammasta jotka juurihoidetaan jos käyvät kipeiksi

Vierailija
9/9 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut hammas kipeä, vaan epämääräistä vihlomista ja ajoittaista jomotusta poskessa ja välillä säteili kaulaankin. Hampaassa oli syvä reikä 1mm hermoon asti, mutta hammas itsessään ei ollut kipeä. Joskus aiemmin ollut hammastulehdus, niin on ollut kamalaa kipeä, koputusarkuus, turvotusta yms.tyypillisiä oireita.