HUOMENTA RAKKAAT AV-KANSSAMULKEROT ! :) :)
Mikä meitä vituttais tänään eniten? Todetaanko vaikka vaan, että Suomi on PASKA MAA? Ihan koska persut ja kokkarit ja vihervassurit ja pakkoruotsihurrit ja koska mitään en just minä saa, vaikka just minä raadan eniten...! Ja vielä se Räsänenkin, ei Jeesus sentään... Sitten kun toi naapurin koirakin herätti justiinsa. Tekis mieli ampua koko helvetin narttu... Ja siitähän päästiinkin itse aiheeseen! On se miehen työkaveri semmonen narttu, ihan muka viattomasti vaihtaa push uppeja isompiin, että mun ukkoni sitä kattelis... voi sitä, on se sellanen säälittävä reppana. Vasta parikymppinen ja haikailee tällasten aikuisten miesten perään. Siis NOLOA, sen vaan sanon. Koska mun miehenihän ei tollasten pikkuhutsujen kanssa petä, se on varma! Ne on ne muut työmatkoilla käyvät häntäheikit, näin se on nääs...! Vaikka toki vähän välillä epäilyttää, pientä kutinaa ollut kuitenkin alapäässä... Onkohan normaalia, että valkovuoto ja uloste on oranssinvihreää? Ärsyttää vaan kun vaikuttaa tamponikorun käyttöön, söpöin hely ärsyttää vaan lisää tota värkkiä :/ Jaxuhaleja?
Kommentit (9)
Ihan sama kunhan ei kukaan puhu blogeista tai blogisteista. Ei ne voi oikeesti kiinnostaa ketään. Täällä puolet aiheista koskee jotain helvetin typeriä blogeja.
Vitun sovinisti ap! Kyllä täällä on enemmän pimperoita kui mulkeroita. Miksi osoitat aloitusviestisi vain mulkeroille?.
No voi perse ku unohdin ne Värikkäät Pipsat ja värittömät pimpsat! :((( MIX ALAPEUKKUA MUN ALOTUXELLE? Täällä on oikeesti pelkkiä trolleja ja niin kateellisia ihmisiä...! Jätän kohta AV:n ja TURHA yrittää ylipuhua mua jäämään!
T: AP
Hyvää huomenta, kanssamulkero!
Että mikä vituttais näin aamuvarhaisella eniten? Pistit kyllä niin pahan heti kärkeen, että mun on varmaan tehtävä tästä asiasta aivan oma ketju: Mikä mua oikein vituttaa, APUA! Katsos kun en mitään osaa itse päättää vaan ensin on kysyttävä av-mammojen mielipidettä. Palaillaan :)
Minua vituttaa asumisen kalleus stadissa, espoon leasing-sekoilu, sekä eräs vitun työpaikka joka on uudestaan tarjolla vaikka juuri vähän aikaa sitten siihen hain. Taitaa olla ihan kusetusta koko paska.
Haistakaa rämemajava, mulkeron lompakolla loisijat, aavikkoetupyllyiset rahulin ruinaajat.
Täällä vituttaa kyllä miehen herätyskello. Kun ei vaan saa itseään ylös ja kärsin siitä itsekin sitten 5 minuutin välein, enkä muuten saa enää unta.. Ah mikä ihana vapaapäivä <3
Eniten vituttaa kaikki.