Kampaaja pilasi hiukset!!!
Mulla siis vain leikattiin hiukset, malli on tosi onnistunut, mutta millä tylpillä saksila hän leikkasi, koska hiukset täynnä kaksi- tai viisihaaraisia! Mulla ei ole koko elämäni ailana ollut latvat näin kamalassa kunnossa kuin kuin nyt!
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:32"]Kai annoit reklamaatiota suoraan
[/quote]
En, koska tulin äsken kotiin ja huomasin latvat vasta äske. Kampaamossa tyydyin vain ihastelemaan onnistunutta leikkaista peilistä, rikkonaiset latvat huomasin äsken.
Tekikö rikotun linjan veitsellä/saksen terällä?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:35"]Tekikö rikotun linjan veitsellä/saksen terällä?
[/quote]
En tiedä miten teki, sakset ainakin oli. En seurannut kovin tarkkaa miten leikkasi :/
Sama myös se kuinka kampaajat käsittelee hiuksia pesun jälkeen. Ensin hiukset "kuivataan" pörröttämällä pyyhkeen sisällä ja sitten raastetaan väkisin ne takut auki. Mä en ikinä saa hiuksiani kotona niin kamalaan kuntoon.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:39"]
Sama myös se kuinka kampaajat käsittelee hiuksia pesun jälkeen. Ensin hiukset "kuivataan" pörröttämällä pyyhkeen sisällä ja sitten raastetaan väkisin ne takut auki. Mä en ikinä saa hiuksiani kotona niin kamalaan kuntoon.
[/quote]
Tämä on niin totta!! Vituttaa ehkä kaikkein eniten kun niitten on aina pakko pestä hiukset vaikka menis sinne suoraan suihkusta.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:30"]
Mulla siis vain leikattiin hiukset, malli on tosi onnistunut, mutta millä tylpillä saksila hän leikkasi, koska hiukset täynnä kaksi- tai viisihaaraisia! Mulla ei ole koko elämäni ailana ollut latvat näin kamalassa kunnossa kuin kuin nyt!
[/quote]
Taisit käydä parturi-kampaamo nyrhisellä.
Erikosia kokemuksia teillä. Ja eihän hiuksiin heti tule kakshaarasia. Jos tänään kävit kampaajalla ja nyt huomaat kakshaaraset niin todellakin ne on ollut jo ennen kampaajalle menoa.
Ei mun kampaaja ainakaan väkisin mun hiuksia pese. Yleensä pesen hiukset aina edellisenä iltana ennen kampaajalle menoa ja kampaaja kysyy pestäänkö, johon vastaan ei tarvitse.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:39"]
[/quote]
Tämä on niin totta!! Vituttaa ehkä kaikkein eniten kun niitten on aina pakko pestä hiukset vaikka menis sinne suoraan suihkusta.
[/quote]
No kastella ne pitäisi joka tapauksessa. Ellet sitten meinaa, että märällä tukalla menisit?
Miten toi olisi edes mahdollista? En ymmärrä
Kai annoit reklamaatiota suoraan