Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen vahingossa ihastunut mieheni sukulaiseen.

Vierailija
09.06.2015 |

Kaipaisin neuvoa miten siitä pääsee eroon. Tunnen itseni typeräksi. Miehelleni enkä kellekkään en aio tästä kertoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka läheisestä sukulaista on kyse? Serkku ei ole mikään paha juttu, veli tai veljenpoika on aika öööh... surkeaa. Isästä tai vaarista puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli.

Vierailija
4/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, joo paras unohtaa! Hanki uusi harrastus joka vie huomion. Käpypitsin teko tai lasinpuhallus..

Vierailija
5/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täytynee tehdä. Tulee mieleen teiniajat. Hullua.. Tiedän että kukaan muu ei ole omaa miestäni parempi. Veljessä on vaan ne puolet mitä miehestäni puuttuu..no, olen vuosia paennut tätä tunnetta ja nyt vaan annoin luvan tuntea.

Vierailija
6/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ajan kulua. Ei se ihastuminen vaarallista ole.
Kunhan et tee asialle mitään. Tunteet on tunteita, niitä tulee ja menee. Teot on ne mitkä ratkasee loppujen lopuksi kaiken.
On mullaki ollu ihastuksen tunteita miehen serkkuun ja miehen isäänkin. Vaan koskaan en ole asialle mitään tehny, enkä tee. Ne on VAIN tunteita.

Vierailija
7/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan niin. Olen sellainen tyyppi että pidän ihmisistä ja ihailen heitä. Ja onhan se mukavakin että elämässä on läheisiä ihmisiä. En missään nimessä mene pilaamaan suhteita millään ohimenevällä jutulla. Kiitos tuesta! Ap

Vierailija
8/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:04"]Toivotaan niin. Olen sellainen tyyppi että pidän ihmisistä ja ihailen heitä. Ja onhan se mukavakin että elämässä on läheisiä ihmisiä. En missään nimessä mene pilaamaan suhteita millään ohimenevällä jutulla. Kiitos tuesta! Ap
[/quote]

Juu, ei todellakaan kannata mennä pilaamaan nykyistä suhdetta ihastuksilla! :)
Kuten sanoin, niin ne on vain tunteita. Ne tunteet tuo päiviin pientä piristystä ja näin.
Vaikkakaan mulla ei kyllä millään tasolla tuo piristystä ihastuksen tunteet appiukkooni. :D Mua hävettää ihan suunnattomasti ne ja kun tuntuu et appiukko näkee mun pään sisälle. Se kun on semmonen supliikki naisten naurattaja ollu aina. :D Vaan senkin kanssa toimeen tullaan hyvin ja tunteeni pidän visusti piilossa. Mukava mies, jonka seurassa on hauskaa. :)
Muista ap, ettet ole yksin tunteidesi kanssa! :) On meitä muitakin ns. vääriin ihastuneita ihmisiä. :)
-6