Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirat

Vierailija
02.02.2022 |

Mietin, että mikä olisi kiva Pieni koirarotu? Mahdollisimman hiljainen. Ei kovin agressiivinne. Sopeutuisi asumaan omakoti talossa.

Olen koittanut tehdä hankikoira testiä. Ei ole löytynyt oikein sopivaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirista saa hyvää makkaraa.

Vierailija
2/6 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shih Tzu. Kauhea urakka varmaan turkin kunnossa pidossa, mutta kun yksi tuollainen eli naapurissa aikoinaan, ei koskaan kuulunut räksytystä. Tuon yksilön perusteella hiljainen rotu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet pienet koirat ovat kovia räksyttäjiä. Ei niiden omistajat näytä edes yrittävän kouluttaa niitä.

Vierailija
4/6 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa pienistä roduista ovat luonnostaan räksyttäjiä. Kouluttamalla voi saada hallintaan, lievennettyä mutta ei kokonaan poistettua.

Vierailija
5/6 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shiba inu.

Vierailija
6/6 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman hiljainen? Mistä vaan saa melko hiljaisen kun sen kouluttaa, poislukien pystykorvat ja hirvikoirat. Mulla on haukkuvan, äänekkään ja puolustavan rodun koira tiiviisti asutussa rivitalossa, on tosi hiljainen kun olen opettanut.

Et kertonut enempää kriteerejä. Miten aktiivisen koiran haluat? Saako turkinhoitoon mennä aikaa? Miten paljon liikuntaa?

Itse ottaisin sinuna varmaan länsigöötanmaanpystykorvan. Sitä pitäisi kyllä opettaa hiljaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän