ketkä täällä haluaisi bmi:n 17-18? lievän alipainon ihannointia
Mä laihdutin vuosi sitten 60 kilosta 49 kiloon, bmi 17 oli mun tavoitteena. No mä pääsin sinne n. 4 kk; ssa.
Monipuolinen ruokavalio ja liikuntaa päivittäin. Vähensin vain syötyjä kaloreita.
Lopputulos ei ollut sellainen mitä kuvittelin:
Niveliä ja luita särki. Särky oli hyvin häiritsevää.
Paleli KESÄLLÄ.
Menetin hiuksistani noin puolet.
En pystynyt istumaan/makaamaan kovalla alustalla 10 minuuttia pidempään ennen kuin luita alkoi särrkemään.
Jos sinulla on esimerkiksi leveä lantio, ja se kolahtaa pöydän reunaan SE SATTUU JA PALJON
Seksi tekee kipeää.
Vaginan tilavuus kolminkertaistui.
Kynnet halkeili helpommin.
Perse roikkuu ( kyykkääminen ei saa ihoa kiinteytymään (
Mä allekirjoitan kaiken tämän. Älkää hyvät naiset lähtekö leikkimään normaalinpainon sisällä, vain koska haluatte näyttää hyvin hoikilta.
Kysykää mitä haluatte ja mä vastaan.
Kommentit (28)
Häh?? Mun BMI on viime vuodet ollut 18, teini-iässä se oli 16.
Ei mulle kyllä mitään vaivoja siitä ole tullut. Ihan normaalisti olen voinut lattialla maata ja istua. Paksut hiukset on ehkä se ainoa juttu, jota mun ulkonäössä toistuvasti kehutaan. Eivät irtoile.
Olen vaan aina ollut laiha enkä väkisin pudottanut painoani. Ei se matala BMI ehkä sitten kaikkien kropalle sovi, mutta mä taas en onnistu pahemmin lihomaankaan vaikka suklaata mätän ja inhoan lenkkeilyä.
Painoindeksi on oikeasti todella huono ali- tai ylipainon mittari.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:09"]"Vaginan tilavuus kolminkertaistui"
Joopa joo, ihan varmaan :D
[/quote] tässä on painaa kahden henkilön mielipiteet.
Allekirjoitan.
Ap
Haluisin sänkyyni naisen yli 25 bmi jolla on lihasta
Mun painoindeksi on 17, ollut myös 16. Ja pahimmillaan keikkunut sielä normaalipainossa. Vaginani ei muuttunut :D en synnyttänyt nesteitä ulos vaginastani. Mutta totta on että niitäkin lihaksia voi hoikatkin treenata ;)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:14"]Mun painoindeksi on 17, ollut myös 16. Ja pahimmillaan keikkunut sielä normaalipainossa. Vaginani ei muuttunut :D en synnyttänyt nesteitä ulos vaginastani. Mutta totta on että niitäkin lihaksia voi hoikatkin treenata ;)
[/quote] huoh, ehkä jos olet tottunut niin isoon kaivoon, ettet ees tiiä.
Mulla painoindeksi on ollut alemmillaan 18,4. Palelin aivan koko ajan, paksu villapaita päällä olin silti koko ajan kananlihalla. Luut myös kolahteli kivuliaasti joka paikkaan. En myös tosiaan ymmärrä miten joku voi olla niin laiha palelematta koko ajan. Olin reilusti normaalipainon puolella kun palelu vihdoin loppui.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:14"]Mun painoindeksi on 17, ollut myös 16. Ja pahimmillaan keikkunut sielä normaalipainossa. Vaginani ei muuttunut :D en synnyttänyt nesteitä ulos vaginastani. Mutta totta on että niitäkin lihaksia voi hoikatkin treenata ;)
[/quote] no kuulkaa, ei ne lantiopohjalihakset IKINÄ kasva niin isoiks,i ehkä joku naaraspuolinen bulli, niin sitten.
Monta senttiä pitäisi lantiopohjalihasten kasvaa, ettei mitään järkeä. Steroidit mahdollistavat tämän, luullakseni. Realiteetit kuitenkin kehiin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:14"]Mun painoindeksi on 17, ollut myös 16. Ja pahimmillaan keikkunut sielä normaalipainossa. Vaginani ei muuttunut :D en synnyttänyt nesteitä ulos vaginastani. Mutta totta on että niitäkin lihaksia voi hoikatkin treenata ;)
[/quote] no kuulkaa, ei ne lantiopohjalihakset IKINÄ kasva niin isoiks,i ehkä joku naaraspuolinen bulli, niin sitten.
Monta senttiä pitäisi lantiopohjalihasten kasvaa, ettei mitään järkeä. Steroidit mahdollistavat tämän, luullakseni. Realiteetit kuitenkin kehiin.
[/quote] tämä
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:27"]Mulla painoindeksi on ollut alemmillaan 18,4. Palelin aivan koko ajan, paksu villapaita päällä olin silti koko ajan kananlihalla. Luut myös kolahteli kivuliaasti joka paikkaan. En myös tosiaan ymmärrä miten joku voi olla niin laiha palelematta koko ajan. Olin reilusti normaalipainon puolella kun palelu vihdoin loppui.
[/quote]
Niin tuttua tuo paleleminen. Minun bmi on nyt 18,4 ja makaan nytkin sängyssä villasukat jalassa, villatakki päällä ja peiton sisällä, vaikka tässä huoneessa on 25'c. Alimmillaan bmi on ollut 17 ja silloin olin niin jäässä, että minun sormet ja kädet sinersivät jopa kesällä. Minulla on myös just nyt mustelma lantiossa, koska kolautin lantion pöytään.
Hassua kun oon ollut ton kokoinen (BMI 14-18) koko 31-vuotisen elämäni, eikä mulla ole ollut tollasia vaivoja :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:45"]Montako kaloria söit päivässä?:)
[/quote] kulutin noin 2000 ja söin 1500.
Ap
Minulla on paino-indeksi 18, enkä ole kyllä omasta mielestäni erityisen laiha. Minulla on leveä lantio ja kaikki rasva kerääntyy pyllyyn ja reisiin, siksi varmaan näytän painavammalta kuin olen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:57"]Minulla on paino-indeksi 18, enkä ole kyllä omasta mielestäni erityisen laiha. Minulla on leveä lantio ja kaikki rasva kerääntyy pyllyyn ja reisiin, siksi varmaan näytän painavammalta kuin olen.
[/quote] liikutko paljon? Mun rasvat tipahti varmaan 10. Ei ollut mitään rasvaa missään.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:57"]Minulla on paino-indeksi 18, enkä ole kyllä omasta mielestäni erityisen laiha. Minulla on leveä lantio ja kaikki rasva kerääntyy pyllyyn ja reisiin, siksi varmaan näytän painavammalta kuin olen.
[/quote] liikutko paljon? Mun rasvat tipahti varmaan 10. Ei ollut mitään rasvaa missään.
[/quote]
Joo minulla varmaan se ongelma etten oikein liiku muuten kuin vaunulenkkeilemällä.
No haluaisin painoindeksistä 20 18:toista, mutta en halua enää ;)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:07"]" Vaginan tilavuus kolminkertaistui. "
Öö wat?
[/quote] rasvaa lähti. Myös sieltä sisältä. Vaginasta tuli oikeasti aivan valtava entiseen verrattuna. Toki tiukkuus suulta ei lähtenyt mihinkään, mutta oikeasti ihan kuin olisin synnyttänyt siinä laihutuksen välissä :O
Ap