Kurvinen näyttää ja kuulostaa ihan autokauppiaalta
Kommentit (14)
Pidän autoista, mutta monet automyyjät on tosiaan aikamoisia niljakkeita, joten autoa ei senkään takia huvita kovin usein vaihtaa.
Vähän teiniltä näyttää miehet ei oikein ymmärrä hiusmallin merkitystä ulkonäköön.
Minusta hänestä tulee mieleen Putte Possu. Ja en tiedä miksi. Enkä sano jätä vinoilemalla, hän vaan tuo minulle mieleen Puten.
Ilmeisesti kuitenkin ihan pätevä heppu, kun tuohon asti on edennyt. Ulkonäön ruotiminen on hieman alhaista, kun kyse ei ole kauneuskilpailuista.
VeliPonteva on kunnon opportunisti niinkuin kepulaiset ovat, myös kaikki mutkin poliitikot ja enemmän tai vähemmän nyky ihminen kaiken kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Pohjanmaan kepusedät näyttävät ja käyttäytyvät kaikki kuin autokauppiaat. Tiedän tuskin mitään kuvottavampaa.
Minä tiedän, sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän teiniltä näyttää miehet ei oikein ymmärrä hiusmallin merkitystä ulkonäköön.
Hiusmalli ja ulkonäkö ne onkin ministereiden tärkeimmät kriteerit.
Ei kai ap syyllisty vihapuheeseen autokauppiaita vastaan? Olen äärimmäisen huolestunut.
Vierailija kirjoitti:
VeliPonteva on kunnon opportunisti niinkuin kepulaiset ovat, myös kaikki mutkin poliitikot ja enemmän tai vähemmän nyky ihminen kaiken kaikkiaan.
Aikoinaan olin töissä matkailualalla, sinne tuli töihin semmonen pikkutappi pullea poika, jotkut kutsuivat össönsössöksi, pers..eennuo..ta oli tärkenpää kuin työnteko, nyt on joku myyntipäällikkö. Että kannattaa jaksaa mielisellä ja kai se on se luonne ihmisellä jo semmonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiusmalli ja ulkonäkö ne onkin ministereiden tärkeimmät kriteerit.
en nyt ministereitä pelkästään tarkoittanut vaan miehiä yleensä.
Pohjanmaan kepusedät näyttävät ja käyttäytyvät kaikki kuin autokauppiaat. Tiedän tuskin mitään kuvottavampaa.