Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun te täällä ilkeilette ja haukutte

Vierailija
09.06.2015 |

niin käykö teillä koskaan mielessä että sanojenne kohde siellä jossain on ihan oikea ihminen? Mietittekö miltä sananne tuntuvat? Kehtaisitteko sanoa samat asiat kasvotusten? Saatteko haukkumisesta nautintoa? Varsinkin silloin kun haukutte jossain masennus, asperger, yksinäisyys tms ketjussa, onko teistä ihan oikein olla ilkeä ihmisille jotka eivät ole vahvimmillaan ja kaipaavat tukea? Oletteko tyytyväisiä itseenne?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni surkea paskahousu saa kummaa tyydytystä, kun saa ilman mitään riskiä oikein tylyttää jotakuta, jonka tietää tai toivoo olevan vielä surkeammassa tilanteessa. Mikään ei luuserin päivää paremmin piristä kuin vielä luuserimman potkaiseminen.

Vierailija
2/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs viittikö, mä oon DI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me oltas edelleen luolissa syömässä mammutin jalkaa jos ei ois keksitty puhella ja ruveta väittelemään.Ei tarvi olla niin pirun hali hali pusi pusi..kun ei ota niin tosissaan niin pärjää.Ei aina tarvi nyökytellä ja olla toisen kanssa samaa mieltä.

Vierailija
4/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä oon BI

Vierailija
5/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:34"]

No me oltas edelleen luolissa syömässä mammutin jalkaa jos ei ois keksitty puhella ja ruveta väittelemään.Ei tarvi olla niin pirun hali hali pusi pusi..kun ei ota niin tosissaan niin pärjää.Ei aina tarvi nyökytellä ja olla toisen kanssa samaa mieltä.

[/quote]

Siitä tosiaan lähtivät nousuun tiede, tekniikka ja kulttuuri, kun luolien asukkaat alkoivat nimitellä toisiaan lassukoiksi, mamupatjoiksi, hyysäreiksi ja varsinkin vitun idiooteiksi.

Vierailija
6/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä haukkuisi heikoilla olevaa tai apua tarvitsevaa ihmistä. Sen sijaan typeriä oletuksia tekevät ja asiattomuuksia laukovat tyypit ansaitsevatkin mielestäni kuulla kunniansa. Esimerkiksi juuri äsken lukemassani "onko lapsista pakko pitää" - ketjussa riehuva mamma, jonka mielestä kaikki jotka eivät palvo lapsia ovat mielenvikaisia, kehittymättömiä ja empatiakyvyttömiä :D

Vierailija
7/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo tai kirjoittaa mitä tahansa, ottaa joku nokkiinsa. Ja joku pitää haukkumisena, jos sattuu olemaan toista mieltä. Taitaa olla tekemistä älyn ja kehitystason kanssa.

Vierailija
8/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:34"]Älkääs viittikö, mä oon DI
[/quote]
Dille idiootti

Vierailija
9/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun MINÄ olen AKATEEMINEN, niin MINUN mielipiteeni on OIKEIN.

Te MOUKAT ette pysty ymmärtämään asioita.

Vierailija
10/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ketjussa mulle sanottiin että oon tunteeton ihminen, vaikka oon kaikkea muuta kun sitä, rakastava ja herkkä. Se tuntu pahalle. Ja sitten tietysti kaikki ne jotka ovat mua läskiksi haukkuneet, mulla on ollut jo kauan ongelmia oman kehoni kanssa vaikka normaalipainoinen olenkin.

Vierailija
11/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:34"]Älkääs viittikö, mä oon DI
[/quote]Älä, mä oon eduskunnassa

Vierailija
12/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:43"]

niin käykö teillä koskaan mielessä että sanojenne kohde siellä jossain on ihan oikea ihminen? Mietittekö miltä sananne tuntuvat? Kehtaisitteko sanoa samat asiat kasvotusten? Saatteko haukkumisesta nautintoa? Varsinkin silloin kun haukutte jossain masennus, asperger, yksinäisyys tms ketjussa, onko teistä ihan oikein olla ilkeä ihmisille jotka eivät ole vahvimmillaan ja kaipaavat tukea? Oletteko tyytyväisiä itseenne?

Kaikkeen oon tyytyväinen. Näin on jämpti!

[/quote]

Vierailija
13/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:37"]Jossain ketjussa mulle sanottiin että oon tunteeton ihminen, vaikka oon kaikkea muuta kun sitä, rakastava ja herkkä. Se tuntu pahalle. Ja sitten tietysti kaikki ne jotka ovat mua läskiksi haukkuneet, mulla on ollut jo kauan ongelmia oman kehoni kanssa vaikka normaalipainoinen olenkin.
[/quote]
Minusta on pöljää loukkaantua jonkun anonyymin huutelijan jutuista.
Loukkaanuit varmaan nyt tästäkin...

Vierailija
14/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittajan kannattaa miettiä pari kertaa ennekuin kertoo ongelmistaan netissä.

Vierailija
15/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:27"]Pieni surkea paskahousu saa kummaa tyydytystä, kun saa ilman mitään riskiä oikein tylyttää jotakuta, jonka tietää tai toivoo olevan vielä surkeammassa tilanteessa. Mikään ei luuserin päivää paremmin piristä kuin vielä luuserimman potkaiseminen.
[/quote]

Vai "vielä luuserimman"? Sinustako yksinäiset, masentuneet yms. ovat luusereita? Aika säälittävä on ajatusmaailmasi.

Vierailija
16/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yhtään yllätä että tähän ketjuun on tullut vain pari asiallista viestiä. Suurin osa ei ole vaivautunut miettimään asiaa yhtään. Totuus taitaa tehdä sen verran kipeää. 

Ja sama meno palstalla sen kun jatkuu...

Vierailija
17/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjasakkaa ne haukkujat on, ja tietävät sen kyllä itsekin! Älä siis murehdi!

Vierailija
18/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo emmää sitä tarkottanu että sais haukkua ketään jonkun ominaisuuden takia..siinä meni mulla mettään.Mutta sellaset jotka tulee tänne hakeen mielipiteitä ja sitten rupeee räksyttään joka soraäänestä on kyllä ansainnu kannanottoni.

Jos joku mukkeli tulee tänne valittaan jostain tosi pinnallisesta asiasta tai aikuiset ihmiset heitäytyy lapselliseksi on muiden asia se kitkeä.näin ihmiset toimivat laumassa.Ollaan kuitenkin apinoita joissa on alfa naaraita ja uroksia.Meihin on ohjelmoitu se että pidetään itseämme parempina kuin muita.Ja tällänen kasvoton keskustelu pistää ihmiseltä normaalin lauma toiminnan sekasin.

Esim mun mielestä on meidän kaikkien asia pitää kaikista lapsista huolta.

Vierailija
19/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:19"]

Mutta kun MINÄ olen AKATEEMINEN, niin MINUN mielipiteeni on OIKEIN.

Te MOUKAT ette pysty ymmärtämään asioita.

[/quote]

Koulutus ei tee ketään fiksuksi. :D

Vierailija
20/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:48"]Mielensäpahoittajan kannattaa miettiä pari kertaa ennekuin kertoo ongelmistaan netissä.
[/quote]

Myös mitä lukee. Täällä on kaikkea älytöntä. Mutta kannattaa pysyä poissa. Sitten vielä. Ei ne tiedä sinusta mitään. Haukkuminen on nimetöntä ja kasvotonta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän