Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naiset rakastuvat renttuihin?!

Vierailija
09.06.2015 |

En voi käsittää! Mikä niissä sioissa oikein viehättää, kun on kuitenkin myös olemassa kunnon herrasmiehiä?
N23

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan nyt myönnäkkäön?

Vierailija
2/14 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jotenkin maskuliinisempia, mutta siitä saa kärsiä monin tavoin. Mun ex oli renttu, joka petti. löi ja jätti. Nyt sillä on uusi nainen ja toivon, että tuo nainen saa tuta samat kuin minä, koska tää nainen on taistellut miehestäni jo vuosia ja sai hänet vihdoin ja sitten ylpeänä vittuili mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä persoonaltaan paljon kiinnostavampia kuin perusinsinöörit. Siksi! 

Vierailija
4/14 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kiinnostavampia. Herrasmiehet on tylsiä. Särmä puuttuu.

Vierailija
5/14 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen en renttua huolisi, mutta muuten ajanvietto ja seksi tietyn rentun kanssa kyllä houkuttelee. Hänen elämänsä on niin erilaista kuin omani ja pienissä määrin elettynä voisi olla mukavaakin, vapaampaa.

Vierailija
6/14 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä en oo renttu? :(

Vierailija
7/14 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:06"]

Ne on jotenkin maskuliinisempia, mutta siitä saa kärsiä monin tavoin. Mun ex oli renttu, joka petti. löi ja jätti. Nyt sillä on uusi nainen ja toivon, että tuo nainen saa tuta samat kuin minä, koska tää nainen on taistellut miehestäni jo vuosia ja sai hänet vihdoin ja sitten ylpeänä vittuili mulle.

[/quote]

Outo logiikka kun naista harmittaa kun menettää lyövät ja pettävän miehen. :D Ehkä siksi juuri naisia lyödään? Nauttivat siitä niin, että melkein lisää halutaan?

Vierailija
8/14 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista ilmeisesti viehättyy rentuista. En ymmärrä kunnolla syytä, sillä minua sellaiset eivät kiinnosta. Eikä sitä ymmärrä varmaan kaikki muutkaan täällä palstailevat.

Vierailija
9/14 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:17"]

Yleensä persoonaltaan paljon kiinnostavampia kuin perusinsinöörit. Siksi! 

[/quote]

Tai sitten nainen luolanaisen tasolla ei tajua fiksun miehen ajatusta vaan viehättyy siitä tatuoidusta kiva-miehestä joka saattaa laittaa nokkaan jos naksahtaa. Mut ei se haittaa...

Vierailija
10/14 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perustuu siihen, että rentuissa miehissä on sitä tiedostamatonta maskuliinisuutta, joilla on aikojen alussa pärjätty. Metsästysvaisto ja -taidot, tarpeeksi testosteroneja pärjätäkseen tilanteessa kuin tilanteessa naaraan takia. Valitettavasti niitä taitoja ei tarvita nykyelämässä, mutta naiset silti haluavat sellaisia piirteitä miehessään. Ehkä itsensä turvaksi, jos tulisi hätätilanne.

Vierailija
11/14 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:39"]

Se perustuu siihen, että rentuissa miehissä on sitä tiedostamatonta maskuliinisuutta, joilla on aikojen alussa pärjätty. Metsästysvaisto ja -taidot, tarpeeksi testosteroneja pärjätäkseen tilanteessa kuin tilanteessa naaraan takia. Valitettavasti niitä taitoja ei tarvita nykyelämässä, mutta naiset silti haluavat sellaisia piirteitä miehessään. Ehkä itsensä turvaksi, jos tulisi hätätilanne.

[/quote]

Jos ostarilla Alkon edessä euroa pummaavassa retaleessa on "tiedostamatonta maskuliinisuutta", niin se on kyllä korostetun tiedostamatonta. Enkä paljon laskisi sen tyypin metsästystaitojenkaan varaan. Vai onko se metsästystä, kun pöllii Siwasta makkarapaketin?

Vierailija
12/14 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kertoo vain siitä kuinka nainen on jäänyt apinan tasolle.

Vierailija
13/14 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla, siis osalla naisista on tätä selittävä geenivirhe. Sen sijaan, että kiinnostaisi sellainen mies, jonka kanssa olisi parhaat mahdollisuudet saada vahvoja ja terveitä jälkeläisiä, kiinnostaakin aivan päinvastainen tyyppi.

Vierailija
14/14 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:46"]

[/quote]

Jos ostarilla Alkon edessä euroa pummaavassa retaleessa on "tiedostamatonta maskuliinisuutta", niin se on kyllä korostetun tiedostamatonta. Enkä paljon laskisi sen tyypin metsästystaitojenkaan varaan. Vai onko se metsästystä, kun pöllii Siwasta makkarapaketin?

[/quote]

On niitä renttuja muunkinlaisia kuin alkoholisoituneet pummit? Niistä nyt ei kukaan viehäty varmaan! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän