onko 25- vuotias nainen liian vanha miesmarkkinoille?
erosin juuri miehestä, jonka kanssa seurustelimme 15 kesäisistä asti..
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:45"]erosin juuri miehestä, jonka kanssa seurustelimme 15 kesäisistä asti..
[/quote] 4-kymppisille eronneille miehille ihan jees. Siis jos ei halua heti lasta vaan esim. 10 vuoden päästä. Jos olisin 3-kymppinen, ottaisin 2-kymppisen naisen. Ei tarvisi miettiä heti lapsia. Vain nauttia hyvästä seksistä.
Mä olen 24 enkä todellakaan ajattele olevani liian vanha, päinvastoin pidän itseäni henkilökohtaisesti aivan liian nuorena sitoutumaan vielä mihinkään vakavaan suhteeseen...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:27"]25v ei todellakaan ole liian vanha, mutta markkina-arvo ei enää kyllä nouse jos pelkkää ikää katsoo.
[/quote]
No tuohan riippuu täysin ihmisestä. Itse erosin 31-vuotiaana enkä pelännyt kyllä yhtään. Mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa. Se oikea käveli 3kk myöhemmin vastaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:13"]En ottaisi. M20
[/quote]
Kuka se nyt pojan kanssa haluaa olla...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:13"]En ottaisi. M20 [/quote] Kuka se nyt pojan kanssa haluaa olla...
[/quote]Eikö tuossa juuri äsken ollut 19-v mulkkukuvan perään kuolaavia viestejä monta sivua?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:13"]En ottaisi. M20 [/quote] Kuka se nyt pojan kanssa haluaa olla...
[/quote]
Kukapa ei.. t. Pirjo 52v
Voi peffa....olen opiskelija yliopistossa. Ei todellakaan ole aikomusta sitoutua ennen 30\ikävuotta. Läheisriippuvat ja taloudellista turvaa hakevat iilimadot tarraavat heti kiinni...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:27"]
25v ei todellakaan ole liian vanha, mutta markkina-arvo ei enää kyllä nouse jos pelkkää ikää katsoo.
[/quote]Komppaan tätä
joo ihan ikäloppu, daa!
Välillä sitä vaan ihmettelee ihmisten typeryyttä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:49"]
joo ihan ikäloppu, daa!
Välillä sitä vaan ihmettelee ihmisten typeryyttä.
[/quote]
Typerä olet itse
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:50"]
Ei iän puolesta, mutta monia voi inhottaa tuo seurustelun pituus. Sua on polkenut aamuin illoin joku häiskä viimeiset 10 vuotta paljaalla. Arvaa tekeekö mieli koskea sellaiseen millään tavalla?
[/quote]
10 vuotta yhden illan juttuja ja seksisuhteita, parempi? :)
Haha... päivän naurut. Kaikkihan tuossa iässä ovat enemmän tai vähemmän vapaita. Ei muuta kuin ojennat käden ja siihen tarttuu tusina miestä alle aikayksikön. Ehkä se, että olet lapsesta lähtien seurustellut, on vääristänyt ajatteluasi. Itse tapasin ensimmäisen seurustelukumppanin 30v. ja miehiä riitti sen miehen jälkeenkin aivan vaivaksi asti. Ja jos maallisella menestyksellä heitä puntaroin, niin ei hassumpia, oli tohtoria, kaikenlaista maisteria ja muuta. Ja kätevää ja pätevää.
25 kuulostaa loistavalta iältä lähtökohtaisesti.
Nykyäänhän tiukassa kunnossa olevat 40+ naisetkin ovat haluttuja miesten keskuudessa.
Itse asiassa nykyään kun miehillä on fetissejä yhä enemmän, edes lihavuus tai tilava
vagina yms. ei haittaa...
m45---
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:55"]
Ei iän puolesta, mutta monia voi inhottaa tuo seurustelun pituus. Sua on polkenut aamuin illoin joku häiskä viimeiset 10 vuotta paljaalla. Arvaa tekeekö mieli koskea sellaiseen millään tavalla?
[/quote]
[/quote]
Voihan sitä vaikka runkata tai olla välillä ilman? Miksi pitäisi jatkuvasti olla seksiä, viikosta toiseen, vuodesta toiseen, tavalla tai toisella? Vaikka sinua selkeästi vituttaa, niin hyvin monia oikeasti kiinnostaa aikaisempi kumppanien määrä ja vietetty (seksi)elämä yleensäkin. En käsitä tuota asennetta, että kumppanin menneisyys olisi jotenkin sellainen tekijä, jota ei saisi arvostella millään tavalla.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:03"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:55"]
[/quote]
[/quote]
Voihan sitä vaikka runkata tai olla välillä ilman? Miksi pitäisi jatkuvasti olla seksiä, viikosta toiseen, vuodesta toiseen, tavalla tai toisella? Vaikka sinua selkeästi vituttaa, niin hyvin monia oikeasti kiinnostaa aikaisempi kumppanien määrä ja vietetty (seksi)elämä yleensäkin. En käsitä tuota asennetta, että kumppanin menneisyys olisi jotenkin sellainen tekijä, jota ei saisi arvostella millään tavalla.
[/quote]
Jos ei hyväksy niin menköön seuravan tykö.
Parhaat on viety niin kuin ap oli. Ikäsi on juuri sopiva kun etsit vakavempaa suhdetta 30v miehistä.
En ottaisi. M20