Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi juttu luistaa vain ulkomaalaisten kanssa?

Vierailija
09.06.2015 |

Siis nyt on menossa tosi kiva juttu Perulaisen miehen kanssa. Jutellaan facebookissa, whatsappissa ja silloin tällöin soitellaankin whatsappin kautta. Yhteys häneen on ihan hullun hyvä. Lähetellään kuvia, toistemme mielestä hauskoja linkkejä yms. :P

Kerran aikaisemmin olen pystynyt edes lähestulkoon samaan ja se mies sitten asuikin Belgiassa.

En vain onnistu saamaan aikaan samanlaisita yhteyttä suomalaisen kanssa. Tuntuu kamalalta, koska pelkään jo, miten sydämeni särkyy, jos tämä perulainen mies löytääkin sopivan tytön ja alkaa seurustella. Ollaan nimittäin sovittu, että ei suututa, jos toinen löytää kumppanin. Kun on kuitenkin aika pieni todennäköisyys, että voitaisiin joskus olla yhdessä.

Että mikä helvetti tässä on? Miksen voi olla onnellinen suomalaisten kanssa..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 03:21"]Veikkaanpa, että puhutte englantia keskenänne, koska englanniksi voi vaan äännellä jotain ja se kuulostaa jotenkin siltä kun siinä olisi sisältöä. Suomeksi samanlaiset itsestäänselvyydet kuulostavat idioottimaiselta. Englantia on muutenkin hauskempaa puhua. Jos se sun perulainen puhuisi huono suomi niin jättäisit sen siihen paikkaan.
[/quote]
No itse puhun espanjaa.
2

Vierailija
2/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette samalla henkisellä tasolla, lapsen tasolla. Kuvittele keskkustelut suomeksi: Minä olla Pietro, minä nälkä. Sinä kaunis, kulli eikun pillu. Tätä se siis on kun kaksi idioottia keskustelee englanniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkomainen noin viehättää ja viestittely kohdallaan niin ei muuta kun lento kyseiseen kohteeseen ja yllätys vierailu toki, tapaat sitten samalla hänen puolisonsakin ja lapset unohtamatta tietenkin.

Vierailija
4/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen kanssa arki näkyy - realismi siis - heti.

Vierailija
5/11 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan mielistele ulkomaalaisia. He ovat yhtä tylsiä tai kiinnostavia kuin suomalaiset ihmiset, ehkä jopa tylsempiäkin. Ei jaksa vääntää kulttuurieroja, joissa lopulta sama päämäärä:ihminen haluaa hyvää itselleen.

Vierailija
6/11 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla. Tällä hetkellä mukava juttu menossa espanjalaisen naisen kanssa. Kaikki tuntuu niin hyvältä. Suomalaisten kanssa ei ikinä mitään vastaavaa.

Vierailija
7/11 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin sama juttu! Olen aivan hulluna tähän britti-söpöliiniin. En voisi kuvitella koskaan saavani samanlaista suhdetta suomalaiseen.. 

Vierailija
8/11 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen Tanskasta, Norjasta tai Ruotsista olisi OK, kuten myös Briteistä, Saksasta jne. mutta mieluiten pohjoismaista. Vähän kauemmaksi mennessä tulee turhia kulttuurieroja (myös Venäjällä) ja ulkonäkö lähtee laskuun.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
9/11 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että puhutte englantia keskenänne, koska englanniksi voi vaan äännellä jotain ja se kuulostaa jotenkin siltä kun siinä olisi sisältöä. Suomeksi samanlaiset itsestäänselvyydet kuulostavat idioottimaiselta. Englantia on muutenkin hauskempaa puhua. Jos se sun perulainen puhuisi huono suomi niin jättäisit sen siihen paikkaan.

Vierailija
10/11 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia, ihan varmasti suomestakin löytyy joku sopiva.

Vierailija
11/11 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista viha rakkaus suhdetta voisi yrittää ottamalla vaan sellainen mies jota vihaa. Kai se rakkauskin sieltä sitten tulee esiin.