Mitä mieltä David Hasselhoffin plus-kokoisesta mallityttärestä? Kuvia
Kommentit (54)
Kaunis, ei kauneus vaadi hoikkuutta. Itse olen hoikka enkä silti läheskään noin kaunis, olinpa minkä painoinen tahansa :)
Kaunis. Vähän läskiä pois niin hipoisi täydellisyyttä.
Oudon näköinen naamasta ja ruma kroppa, taitaa olla valtavan kokoinen amatsoni noin pituudeltaankin. Ei hyvä. Toki mallit ovat pitkiä, mutta silti...
Mua suututtaa tuon puolesta. Perheen ongelmat ovat aina lapselle ja nuorelle valtava stressi ja altistaa lihomiselle, jos on siihen taipumusta. Itsekin vanhempien vaikean eron myötä keräsin ison stressimahan, vaikkei siihen maailman aikaan mätetty herkkuja enkä edes syönyt paljon. Pikemmin vähän ja epäsäännöllisesti.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 06:04"]Mua suututtaa tuon puolesta. Perheen ongelmat ovat aina lapselle ja nuorelle valtava stressi ja altistaa lihomiselle, jos on siihen taipumusta. Itsekin vanhempien vaikean eron myötä keräsin ison stressimahan, vaikkei siihen maailman aikaan mätetty herkkuja enkä edes syönyt paljon. Pikemmin vähän ja epäsäännöllisesti.
[/quote]
Mun mielestä näyttää pikemminkin isokokoiselta, ei siltä että on syönyt itsensä lihavaksi.
No plus ja plus, ei tuo ihan XL kuitenkaan ole, L korkeintaan. Olisi kyllä hoikkana huippumalli, jos on pitkä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 06:14"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 06:04"]Mua suututtaa tuon puolesta. Perheen ongelmat ovat aina lapselle ja nuorelle valtava stressi ja altistaa lihomiselle, jos on siihen taipumusta. Itsekin vanhempien vaikean eron myötä keräsin ison stressimahan, vaikkei siihen maailman aikaan mätetty herkkuja enkä edes syönyt paljon. Pikemmin vähän ja epäsäännöllisesti.
[/quote]
Mun mielestä näyttää pikemminkin isokokoiselta, ei siltä että on syönyt itsensä lihavaksi.
[/quote]
No sanoinko minäkään syöneeni itseäni lihavaksi.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:52"]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/04/15/article-0-194D37C8000005DC-925_634x830.jpg no hyi mikä perunasäkki toi kroppa XD [/quote] Tossa sanoisin lähinnä että vääränlaiset vaatteey tuolle vartalomallille, kaunis nainen.
[/quote] Kuvottava läskihän tuo on. Kyllähän me kaikki tiedetään että vain läskit av-ammat yläpeukuttaa tällaisia viestejä ;)
Miten joku voi pitää tuota läskiä hevosnaama amazonia kauniina? :D
░░░░░░░░░░░░▄▐
░░░░░░▄▄▄░░▄██▄
░░░░░▐▀█▀▌░░░░▀█▄
░░░░░▐█▄█▌░░░░░░▀█▄
░░░░░░▀▄▀░░░▄▄▄▄▄▀▀
░░░░▄▄▄██▀▀▀▀
░░░█▀▄▄▄█░▀▀
░░░▌░▄▄▄▐▌▀▀▀
▄░▐░░░▄▄░█░▀▀ SINUT ON SÄIKYTTÄNYT
▀█▌░░░▄░▀█▀░▀
░░░░░░░▄▄▐▌▄▄
░░░░░░░▀███▀█░▄
░░░░░░▐▌▀▄▀▄▀▐▄ KUUMOITTAVA LUURANGSMAN
░░░░░░▐▀░░░░░░▐▌
░░░░░░█░░░░░░░░█
░░░░░▐▌░░░░░░░░░█
░░░░░█░░░░░░░░░░▐▌LÄHETÄ TÄMÄ KUUTEEN LANKAAN TAI LUURENGOT SYÖVÄT
Tosi kaunis. Kauneus ei ole painosta kiinni! Kauniimpi kuin 95% ihmisistä.
Kaunis todellakin, eikä mitenkään isokokoinen. On niitä oikeastikin runsaita malleja nähty.
Nätti likka, jos multa kysytään, mutta ilmeisesti aika tuhti. Noissa alusvaatekuvissa kuka tahansa saadaan näyttämään hyvältä. Muokkaus on päivän sana.
T. Itsekin kuvattavana ollut :)