Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avautuminen

Vierailija
08.06.2015 |

Vaihdoin vuoden alussa osastoa työpaikan sisällä ja tällä hetkellä olen ainoa nainen osastolla.

Työkaverit ovat ihan mukavia. Muutama tapaus on ollut sellainen juoruämmä-tyyppinen että juoruaa ja puukottaa selkään niinkuin yleensä naisten oletetaan käyttäytyvän. Tuntuu että nämä tyypit saavat tyydytystä kun muut vahingossa mokaavat ja johto huomauttaa asiasta.

Sitten löytyy perheellisiä jotka puhuvat vaimoista ja lapsista, yleensä hyvin asiallisesti.

Sitten minun läheisimmät työkaverit ovat poikamiehiä jotka puhuvat avoimesti Tinder-matcheistä, kuka nainen on pantava ja mitä on tullut tehtyä joskus sen ja tämän kanssa. Alussa mietin että onko kyse brassailusta mutta tuntuu että jutut pysyvät samoina päivästä toiseen?

Minua ei haittaa kuunnella, voinhan mennä vaikka kahvitauolle tai kuunnella musiikkia mutta huomaan että kaipaan jotain puhuttavaa mitä naisten kanssa voisi puhua, vaikka leikeistä tai menkkakivuista. Tietenkin nytkin niistä voi puhua mutta tuskin niitä ymmärrettäisiin samalla tavalla. Olisi niin huojentavaa sanoa töihin tullessa että olin aamulla gynellä ja mietittiin parasta ehkäisykeinoa kun pillerit ei sovi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikeistä ja menkkakivuista siis. Ap

Vierailija
2/3 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvaltaisesta työpaikasta ihan samat kokemukset myös äidilläni. jatkuvasti puheenaiheet pilluvitseissä, osa taas normaaleja perheenisiä. Ja pahimmat selkäänpuukottajat ja juoruilijat ovat sittenkin miehiä. Naisten seuraa siellä todellakin kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 21:25"]Miesvaltaisesta työpaikasta ihan samat kokemukset myös äidilläni. jatkuvasti puheenaiheet pilluvitseissä, osa taas normaaleja perheenisiä. Ja pahimmat selkäänpuukottajat ja juoruilijat ovat sittenkin miehiä. Naisten seuraa siellä todellakin kaipaa.
[/quote]

Samaa olen minäkin hämmästellyt kun on paljastunut kuinka järkyttäviä juoruämmiä miehetkin voi olla, ei pitäisi ikinä yleistää kun puhutaan miesten ja naisten välisistä eroista työpaikalla. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi