Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuva väsymys

Vierailija
08.06.2015 |

Mikä mulla voisi olla kun väsyttää aivan sairaasti. En jaksa yhään mitään vaan pienenkin tekemisen jäkeen olen ihan rättipoikki väsynyt ja kaadun sänkyyn ja saatan nukahtaakin. Syön rautaa ja vitamiineja suht monipuolisesti mutta ei tunnu auttavan yhtään. Verikokeissa ei ollut muuta erikoista kuin vähän huono hb. Ikää 40+ eikä enää pikkulapsia valvottamassakaan. Mikä mua vaivaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä sun kilppariarvot oli?

Vierailija
22/28 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:45"] [quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:36"] Kauanko ollut tuota väsymystä? Onko ollut stressiä tms joka on vienyt veronsa? Kilpparitkin varmaan katsottiin? Uniapnea? Kyllähän lääkärin pitäisi tutkimuksia jatkaa jos on elämistä ja elämänlaatua haittaavaa väsymystä. [/quote] Ei normaalia elämää kummempaa stressiä. Kilparit katsottiin ja on ok. Ei uniapneaa luulisin. Ei ainakaan kukaan perheestä ole mitään omituista maininnut mun nukkumisesta. Voi tämä tietysti stressistäkin johtua mutta sille ei sitten voi mitään koska elämä nyt vaan menee niin kuin menee joiltakin osin. Ihmettelen, ettei vitamiinit ja rauta auta yhtään mitään vaikka niitä olen popsinut jo kuukauden kohta putkeen ja syönyt runsaasti kasviksiakin. Sellainen jatkuva tahmea ja väsynyt ja voimaton olo vaikka yritän tahdonvoimalla vääntää itseni liikkeelle saadakseni tehtyä edes jotakin. [/quote] Mutta ulkoiletko? [/quote] Joo. Vähän. En jaksa kovin paljon edes kävelläkään. Lähden välillä yrittämään kävelylenkkiä mutta jaksan kävellä ehkä 1-2 km ja sitten olen ihan naatti jo. En ole ylipainoinen. [/quote] Voi että. Pitäiskö silti yrittää?

[/quote]

Pitäisi varmaankin. Tietenkin, muttei meinaa millään jaksaa. Pitäisi niin  valtavasti sitä ja tätä, olisi hauskojakin asioita listalla mutta voimat tehdä puuttuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:56"]

Mitkä sun kilppariarvot oli?

[/quote]

Ne oli raja-arvojen keskivaiheilla, en muista tarkemmin ja tutkittu myös jo aikaisemminkin ja silloinkin raja-arvojen sisällä.

Vierailija
24/28 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumia!

Vierailija
25/28 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:46"]

Ei ne pillerit auta.

[/quote]

Ap haluaa selvästi lääkäriltä jonkun ihmepillerin, joka lopettaa väsymyksen. Pääsee helpolla, ei tarvitse itse vaivautua mihinkään.

Vierailija
26/28 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 14:03"]

Magnesiumia!

[/quote]

Syön multivitaplussaa. Siinä näyttäisi olevan sitä.

Vierailija
27/28 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis sokeriarvot mitattu? Eli paastoarvo ja myös se ns. pitkä sokeri eli sokerihemoglobiini?

Vierailija
28/28 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 14:20"]

Onko siis sokeriarvot mitattu? Eli paastoarvo ja myös se ns. pitkä sokeri eli sokerihemoglobiini?

[/quote]

Niitä ei taidettu nyt mitata mutta vuosi sitten ne oli ihan ok. Kävin jo vuosi sitten valittamassa tätä samaa vaivaa lääkärissä. Mutta nyt olen väsyneempi ja voimattomampi kuin silloin. Kaiken varalta olen jo jättänyt sokerin ja karkit minimiin kun olen itsekin diabeteksen mahdollisuutta miettinyt. Nettitestien mukaan en ole kovin suuressa riskivaarassa.