Sisar ei koskaan tarjoa autokyytiä, vaikka asumme lähekkäin
Onko muilla tällaista? Kun olemme kutsuttuja samaan paikkaan, ja voisimme mennä heidän autollaan, niin he aina keksivät tekosyitä miksi eivät voi ottaa minua kyytiin (eivät siis edes ehdota, vaan sanovat, että menevät ennen juhlia "kirjakaupan ja kukkakaupan kautta, tavataan juhlissa!").
Ymmärrän toki, että se on heidän autonsa + bensat ym, mutta vaiva ei olisi suuri, vain 8 km (edestakas). Kun itse autoilin, tarjosin aina kyytiä ja vein hänet, mutta samaa en nyt saa takaisin!
Miksi sinä välttelet jonkun kuskaamista? En ymmärrä tätä kuviota! Voisiko olla, etteivät pidä minusta?
Kommentit (16)
Ylpeydestä en enää koskaan pyytäisi kyytiä. Jos kerran muutama ylimääräinen kilometri siskon takia on liikaa, niin ei mahda sitten mitään. Tokikaan sinulle ei myöskään vastavuoroisesti sovi hoitaa heidän lastaan tms.
En pyydäkään koskaan kyytiä, koska ehtii aina ilmoittaa "menoista", joiden vuoksi kyyti ei edes onnistuisi.. Koen tällaisen välttelyn tosi loukkaavana!
ap
Tuollaiset pillunaamat on ärsyttäviä, jotka kuvittelee, että auton omistavat on heidän taksikuskejaan.
He eivät halua alkaa hovikuskiksesi loppuelämäkseen. Haluavat kulkea omia reittejään omalla porukallaan. MInäkin voisin kulkea samaa matkaa anopin kanssa yhteiseen harrastukseemme, kumpi vain voisi hakea toisen kytiinsä. kun asumme samalla kadullakin, mutta menen silti mielummin yksin omalla.
Tykkään hengähtää hetken yksin autossa ja ajaa vaikka ylimääräisen kierroksen ennen harrastukseen menoa. Tarvitsen pään tuulettamista yksin, kun olen aina muiden seurassa ja käytettävissä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:05"]En pyydäkään koskaan kyytiä, koska ehtii aina ilmoittaa "menoista", joiden vuoksi kyyti ei edes onnistuisi.. Koen tällaisen välttelyn tosi loukkaavana!
ap
[/quote]
Minkä ikäinen olet ja eikö itselläsi ole mahdollista hankkia autoa?
Jospa ap on juopotellut oman korttinsa hyllylle.
No ei välitä susta , sille aivan sama onko sun sisko vai ei. Oot vain rasite. Jos jotain rakastaa aidosti, on mukava ja yrittää auttaa, ilman laskelmia. NO NYT se jäi ainakin euron velkaa bensoista ym.... Minulla on paska perhe, ei niitä kiinnosta pätkän vertaa ketään mun elämä tai ongelmat. Mutta onneksi elämästä löytyy ystäviä jotka tarvittaessa auttaa hyvästä sydämestä, ilman taka-ajatuksia ja laskelmia. Ja minä autan heitä tarvittaessa.
siis heille tulisi 8km ylimääräistä, jos kuskaavat sinua? En minäkään kuskaisi, varsinkin kun näytät olettavan, että sinua täytyy kuskata
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:10"]siis heille tulisi 8km ylimääräistä, jos kuskaavat sinua? En minäkään kuskaisi, varsinkin kun näytät olettavan, että sinua täytyy kuskata
[/quote]
Mutta ap kuitenkin kuskasi sisartaan ennen. Tällaista se on, ensin auttaa siskoa/kaveria, mutta ne ei sitten auta sinua. Tuttu juttu minullekin.
Voe luoja. Kahdeksan km "ylimääräistä" SISKON takia. Ootte mahtavia, vau.
Ettekö lukeneet aloitusta? Ap. Kirjoitti, että kuskasi siskoaan aiemmin, kun omisti auton. Vaikea sanoa, ehkä siskosi ei ole kuullut vastavuoroisuudesta. Ehkäpä sinäkään et ole enää avuksi heille?
Mistä sisko voi tietää sinun tarvitsevan kyytiä, jos et kerran koskaan edes kysy?
Mun mies on just tollanen rasittava nuukailia verronkin automme suhteen. Kukaan ei saisi meidän auton kyydissä kulkea vaikka matka olisi sama. Ainoastaan me itse + lapset. Mutta esim lapsen kaveri ei saisi tulla kyydissä jos on vaikka tulossa meille kylään koulusta suoraan. No, en tod kysele lupaa häneltä tämmöisiin idiootteihin lapsellisuuksiin vaan otan kyytiin vaikka pitäisi koukata useampi kilometri. Sit mies tutkii auton sisältä suurennuslasin kanssa tyyliin tuliko sen ylimääräisen matkustajan kengissä kiviä/hiekkaa auton lattialle.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:41"]Mistä sisko voi tietää sinun tarvitsevan kyytiä, jos et kerran koskaan edes kysy?
[/quote]
Niinpä. Ihmiset ei välttämättä aina tule ajatelleeksi toisia kun ovat niin kiinni omissa suunnitelmissaan.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:05"]En pyydäkään koskaan kyytiä, koska ehtii aina ilmoittaa "menoista", joiden vuoksi kyyti ei edes onnistuisi.. Koen tällaisen välttelyn tosi loukkaavana!
ap
[/quote]
Menepä seuraavasti kävellen tienvartta pitkin ja katso ottavatko kyytiin!
Mun äiti on samanlainen. Asutaan samalla suunnalla silloin kun oon maalla käymässä.
Se ajelee avokin kanssa eikä koskaan kysy tulisinko mukaan että saisin raskaat ostokset tuotua!!
En ole taksi ja kun tarjoat niin sitten saat helposti ikuisen riesan, esim. juuri ap:n kaltaisesta joka kulkee mielellään henkilöautolla kunhan ei tarvitse itse maksaa eikä ajaa.