Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka väsyneitä olette työpäivän jälkeen?

Ruuhkavuodet
01.02.2022 |

Olen tänä talvena ollut tosi usein ihan väsynyt töiden jälkeen. (Minulla on aivoille aika rankkoja työpäiviä, vaikka työ on fyysisesti kevyttä)
Haluaisin, että iltaisin minulla olisi enemmän energiaa puuhata ja harrastaa.
Väsyttääkö teitä muitakin, oletteko löytäneet jotenkin energiaa, pitäisikö keventää töissä ?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli samaa kun tein täysiä 8 tunnin päiviä. Nykyisin teen 6 ja virtaa riittää koko illaksi töiden jälkeen. Vaikka palkka on vähemmän niin elämänlaatu parani roimasti kun illat ei mene sohvalla lojutessa.

Tämä! Paras päätös ikinä. Ei yhtään haittaa pienemmät tulot. Mieskin siirtyi kuuteen tuntiin, kun iski vapaa-aikakateus. Elämä on niin paljon mielekkäämpää, kun työ ei ole päivän pääasia.

Vierailija
22/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väsytä sillain että en jaksaisi mitään.

Johan olis ankeaa jos elämässä olisi vain työ.

Ehdi, juoksen, ratsastaen muun muassa, joka päivä jotain , joinain molempiakin.

Ystäviä kyllä haluaisin tavata enemmän, mut lähinnä kyse on tästä talven pimeästä ei väsymyksestä. Kesällä on vaan kivempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe itseäni väsyneeksi. Teen vaativaa asiantuntijatyötä kotoa käsin.

Herään 6:15, juon kahvin ja ulkoilen tai teen kardiotreenin. Työpäivän aloitan klo 8, lounastauon pidän klo 12-13 ja lopetan työt 17:15. Töiden jälkeen lihaskuntotreeni (joka toinen päivä), ruokaa ja ulkoilua. Illalla vielä lihashuoltoa vähintään puoli tuntia ja viim. 21:30 sänkyyn jossa luen vielä puolisen tuntia.

En käytä aikaa telkkarin katseluun tai ruoanlaittoon viikolla. Ruokaostokset tulee kerran viikossa kotiinkuljetuksella ja sunnuntai on meal prep päivä.

Vierailija
24/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein fyysisesti ja henkisesti kuormittavaa työtä. Työpäivien jälkeen tipahdin aina sohvalle ja otin parin tunnin torkut. En jaksanut harrastaa mitään ja kodinhoito jäi täysin mieheni vastuulle. Yöuni oli katkonaista eikä virkistänyt.

Väsymys helpotti vasta jäätyäni sairauslomalle ja levättyäni kaksi vuotta. Vähitellen kotityöt ovat alkaneet taas sujua ja uskon, että kykenen palaamaan töihin. Tiedossa on kevyempi työ, jota on noin 30 h/viikko. En usko, että enää koskaan haluan kokoaikatyöhön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme