Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nautinnoista

Vierailija
08.06.2015 |

Nautin seksistä selvänä

Aikoinaan tuli juotua viinaa. Se oli minulle nautintoaine, jos oli paska fiilis join, jos oli hyvä fiilis join, kaikissa kekkereissä join, lopulta tajusin olevani alkoholisti. En voinut ottaa edes saunakaljaa, sillä mopo lähti käsistä. Nyt selvänä ollessani olen huomannut humaltuvani seksistä. Ehkä se on holistin toinen ääripää, kunnostani olen pitänyt huolta sen mitä sairauksiltani olen pystynyt. Mutta täysipäivästä juomista ei koskaan ollut, nautimme silloinkin hyvästä ja pervosta seksistä. Humalassa en ole vaimoni kanssa seksiä harrastanut. Mutta nyt on seksi parantunut viimevuosista, irstaanpaan, pervompaan suuntaan ja tosiaan nautimme seksistä, kaikissa olomuodoissa. Kyllähän täällä kuitataan iästäni kun olen viiskymppinen että vanhus. En todellakaan tunne itseäni vanhaksi, oiskohan viidenkympin villitys oikea sana. Kirjoitusvirheistä senverran, minulla se on ollut koko ikäni. Eli tiedoksi niille ketkä tämän lukee. Ikä. Minusta ei ikä ole mikään mittapuu, minusta nämä kaksi naista on minulle todistanut. N32 ja N27, niin ja toivoisin että N17 myös jatkaisi rakentavaa keskustelua. Jokuhan lohkaisi että vokottelen täällä nuoria naisia, ei pidä paikkaansa. Jotenkin vaan tuntuu että naiset ovat kypsempiä kirjottelioita ja mielelläni heille vastailen, en vokottele omani riittää. Fantasioita, eiköhän niitä ole vähän kaikilla. Sitä ei pitäisi sotkea vokottelemiseen, fatasiota en pidä pettämisenä. En ole tossunalla, kysyin vaimoltani että mitä pidät kun käyn tällä sivustolla, vastaus oli, senkun kunhan et laita mitään s-posti osoitteita eikä puhelin-numeroita. Miksikö avauduin? että tämä "vanha ukko" ei ole kenestäkään parempi tai huonompi. Ja tämä mitä kirjoitin on totta, saa haukkua ja arvostella, mutta provoista en pidä mutta nekin on vaan joskus nieltäväM50+.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kerroit. Minun mielestäni tuollaisia miehiä pitäisi olla enemmänkin. Minä pidin kertomuksestasi ja selventävästi. n34

Vierailija
2/2 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle. Myös niille jotka ovat vaivautuneet lukemaanM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi