Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei lämpene?

Vierailija
08.06.2015 |

Osaako joku sanoa missä vika?

Naiseni kanssa ollessa yritän lämmitellä häntä ensin yhteisellä suihkulla, saippuoiden hitaasti kropan, hieroen hellästi ylhäältä alas, takaapäin olkapäiden yli ja rintoja pienesti puristaen. Suutelua niskaan ja kaulalle, huuhdellessa pitkin vartaloa suudelmia ylös ja alas.

Myöhemmin yritän saada tunnelmaa vielä makkarin puolella lämpimäksi, hieronnalla, sormien vaellella vapaasti selkää ja kylkiä pitkin, hieroen rintoja, nännejä puristaen pienesti, ei mitään rutistelua. Nuoleminen ei ole ongelma, mutta ei vaan tunnu naista kiinnostavan.

Kerran kaks ottanut hieman rajummin, vienyt, kääntänyt ja tukistanut samalla kun pistänyt takaapäin, mutta ei oikein ole mun juttu, tykkään siitä että saan olla niin sanotusti "herkkä" ja edetä hitaasti.

Mikä avuksi, mitä voi vielä tehdä? Kysytty on mitä mä voisin tehdä toisin mutta sanoo että on ihan hyvä näin.

Olisko naisia jotka osaisi vastata mitä tossa pitää tehdä toisin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Augh, mobiiliteksti taas ilman rivivälejä :|

Vierailija
2/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset ollaan niin kovasti erilaisia keskenään ja tykätään eri jutuista. Meillä nuo suihkut pesuineen ja ihovoiteineen on ihan arkisia juttuja eikä niistä kovin usein seksiä seuraa. Usein mennään suihkuun vasta seksin jälkeen ja aina, kun ollaan molemmat kotona, suihkut on yhteisiä. Jotenkin tuntuu, että ehkä naisesi kuitenkin kaipaa jotain muuta. Siis jos ei tuolla sinun toiminnallasi lämpene. Oletko koskaan kokeillut vähän koventaa otteita? En tarkoita nyt mitään tukan kiskomista tai rajua panemista ilman alkujumppaa vaan muuttaa vähän kosketusta voimakkaammaksi. Itse en kauheasti pidä mistään sivelyistä, se kutittaa ikävästi. Sellainen normaali paine kosketuksessa on hyvä, ehkä vähän hieroen koskettaa. Silti voi edetä hitaasti ja hellästi vaikka kosketuksessa onkin enemmän voimaa. Itse en tunne myöskään rinnoissa mitään pientä hipelöintiä, kyllä niistä on otettava kunnolla kiinni. Pyllyäkin voi puristella ja kevyesti vaikka purra ilman, että homma menee raisuksi. Varmaan joku toinen osaa neuvoa paremmin, mutta tämä minulla tuli nyt äkkiseltään mieleen kirjoituksestasi. Itsekään en syttyisi.

N32v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kai sitä vois olla kovempi niin sanotusti, mutta kyllä omasta mielestä puristelen ihan sopivasti, välillä jos naisellani on tiukat farkut päällä niin saatan ohi mennen puristaa, tai kevyesti läpsäistä silleen että huomaa mutta ei nyt pitäisi sattua. Tai jos mekko päällä, niin kevyesti nostaa helmaa ja sipaista säärtä. Taidan olla enemmän kiusoittelija luonteeltani. Mutta harmittaa kun ei sano mitä sitten tekisin toisin. Ei kelpaa illallinen ravintolassa, tai kotona eikä halua muutenkaan oikein ulos.

Kaverit sanoo että jättäisit, mutta ei se ole helppoa jos sattuu rakastamaan muuten toista. Haluisin vaan oppia kuinka saisi toisen tuntemaan olonsa hyväksi ja tarjota elämyksiä sängyssä ja sen ulkopuolella.

Vierailija
4/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä noin niinku muuten nainen saataisiin lämpenemään jos tuo on metsään menemistä pahimmasta päästä.

Vierailija
5/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt on naisessa vikaa eikä sun lämmittelyissä!!

Vierailija
6/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko mitään tehtävissä enää?

Vierailija
7/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei suostu sanomaan mikä vaivaa tai mitä haluaa niin vaihtoon? 

Vierailija
8/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi vaihtaa kun muuten sujuu, ja seksikin onnistuu, aina välillä, mutta suurimman osan ajasta on hiljaa, ei tee aloitetta, juurikaan sano mitään. Harmittaa kun olo on sellainen että ei ole hyvä/ riittävä

Vierailija
9/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mä kostuisin jo ensimmäisestä hipaisusta.. ;) gtrr

Vierailija
10/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:10"]

Augh, mobiiliteksti taas ilman rivivälejä :|

[/quote]

Onko täällä kansakoulun äidinkielen opettajia?. Eiköhän ole tärkeintä tulla ymmärretyksi, kun vahtaa (mobiilitekstejä). Niinhän se varmaan on myös kohdallani kun on lukihäiriö, niin ei minun pitkiin värssyhini vastata. Herranjumala onhan täällä lisäkseni muitakin kun kirjoittaa yhteen pötköön ja on lukihäiriöisiä. Olenko sitten poikkeus?, anna ihmisten kirjoittaa miten kirjoittavat, kyllä niistä selvän saaM50+.

Vierailija
11/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, olisi pitänyt lisätä että. AP, sillä itsellä meni hermot kun tajusin että rivivälit ei näy mobiilikirjoituksen jälkeen.

Vierailija
12/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ongelma? Jos naisesi sanoo että ihan hyvä näin niin se on silloin sitä. 

Vierailija
13/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan haluton ehkäisyn takia. Ei sun taidoissa oo vikaa

Vierailija
14/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa menee hyvä mies hukkaan, ellei nainen paranna puhekykyään ja käytöstään. Voisiko olla depis? tai hormonaalinen ehkäisy käytössä? Itse olen hyvin seksuaalinen ja en saa tarpeeksi seksiä. Pillereitten aikana muutuin aivan vieraaksi itselleni ja seksi vastenmieliseksi. Onneksi tilanne korjaantui, kun hormonit poistui elimistöstä.

Vierailija
15/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa arvata voisko tästä olla apua, mutta jotkut naiset on myös helpompi sytyttää puhumalla kun kosketuksilla varsinkin sillon, jos ei oikein tee mieli. Tai ehkä potee jotain omia epävarmuuksiaan ja arastelee kertoa omista toiveista. N27

Vierailija
16/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä voisi vaikuttaa taustalla on hänen edellinen suhde. Kuulemma mollannut poikaystävä kunnolla suhteen aikana... Yrittänyt puhua siitä hänen kanssaan kahden, saada vakuutettua että meillä on toisin, että kelpaa eikä oikeasti tulisi pieneen mieleenkään että haukkuisin häntä millään tavalla. Kaunis kuin mikä ja älyttömän hyvä sängyssä jos vain uskaltaisi joskus edes villiintyä.

Ja ei suostu luopumaan pillereistä kun niistä on muuten enemmän hyötyä kuin haittaa.

Vierailija
17/19 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on liian ennalta arvattavaa.

Vierailija
18/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaas nyt että naisesi tekee aloitteen ja johtaa tilannetta.....   itse olet niinkuin naisesi ja olet vaan että ihan jees...   eli sellanen roolin vaihtoleikki...   sanot eukolle, että  saa tehdä sulle mitä haluaa missä haluaa jne...   eli vaikka sitoa ja istua naamalle jne.....  

K

Olisko tällänen mahdoton ajatus....   ???   joskus omalle eukolle tehny tän suuntasta juttua..

-m30

Vierailija
19/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:43"]

Ainoa mikä voisi vaikuttaa taustalla on hänen edellinen suhde. Kuulemma mollannut poikaystävä kunnolla suhteen aikana... Yrittänyt puhua siitä hänen kanssaan kahden, saada vakuutettua että meillä on toisin, että kelpaa eikä oikeasti tulisi pieneen mieleenkään että haukkuisin häntä millään tavalla. Kaunis kuin mikä ja älyttömän hyvä sängyssä jos vain uskaltaisi joskus edes villiintyä. Ja ei suostu luopumaan pillereistä kun niistä on muuten enemmän hyötyä kuin haittaa.

[/quote]

Tiedätkö, tuossa alkaa olla jo riittävästi syytä tilanteeseen. Kaikki ei ole yleensäkään viilliintyvää sorttia ja nuo molemmat on aika tavallisia villiintymistä hankaloittavia asioita. Vanhat loukkaukset on siitä hankala juttu, että kulkevat mukana pitkään, jos niihin on alkanut jo itsekin uskoa. Itsellä meni vuosia kääntää omaa ajatusmaailmaa, vaikka mullakin on ihana mies jolta ei ole negatiivista kommenttia koskaan tullut. Oli siitä miehen tuesta suuri apu, mutta aikansa otti silti.

Samoin on kokemusta ehkäisyn latistamasta seksuaalisuudesta. Onneksi päätin pärjätä ilman ja on ollut parhaita päätöksiä ikinä, koska se on vaikuttanut niin paljon elämänlaatuun muutenkin. Mutta se voi olla sellainen asia, josta ei ehkä voi tinkiä, jos hormoonit tarvitsee terveydellisistä syistä. Eikä se kaikilla ole syypääkään, mutta ihan kokeilun arvoinen asia olis ainakin jutella jonkun hyvän gynekologin kanssa, jos löytyisi joku sopivampi valmiste. Hankaluutena se, että jos on jo teininä aloittanut ehkäisyn, ei ole tietoa siitä millainen olisi ollut luonnontilassa ilman sitä. Sillon ei osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollutkaan kun ei ole ehtinyt kunnolla edes aikuisen mittoihin kasvaa ja seksielämää aloittaa ennen ehkäisyä. Itse aloitin melko myöhään (18v) ja silti tuli yllätyksenä jotkut jutut joiden luulin olevan mun omia ominaisuuksia, mutta paljastuivatkin ehkäisyn sivuvaikutukseksi sen jälkeen kun lopetin. N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi