Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on miehelle tärkeämpää, vaimo vai kaverit

Vierailija
08.06.2015 |

Onko normaalia, että mies on jatkuvalla syötöllä yhteyksissä kavereihinsa? Mies saattaa istua lähes koko vapaapäivän kännykkä kädessä ja näpytellä viestiä, huomio on täysin muualla, kuin minussa ja käsillä olevassa hetkessä. Samoin lomalla , mies morsettaa jatkuvasti, ravintolasta, rannalta.

Olen miettinyt, onko tuo ihan normaalia. Jos parisuhde kyllästyttää, ei kommentoi mitään vaan kilahtaa, että saahän hän olla yhteyksissä kavereihinsa.

Mitä asiaa voi olla kavereille 24 h vuorokaudessa? Itsekään en keksi niin paljoa. Tuntuu ikävälle, kun kysyy jotain tai ehdottaa tekemistä, kuuluu vain morsetus. Kyse ei liene naisesta, koska olen nähnyt viestien menevän kavereille.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole onnellinen että miehelläsi on sosiaalinen elämä. 

Vierailija
2/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia tulee ja menee, mutta kaverit pysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain outoa tuossa kyllä on, jos kaikki vapaa-aikansa vain näpyttelee viestejä. Voisit ehkä sanoa, että hän voisi olla välillä vähän läsnäolevampi, kun olette yhdessä. Pitääköhän hän sinua itsestäänselvyytenä?

Vierailija
4/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tuollaista hyväksyis. Meillä molemmat valitamme toisillemme liiallisesta puhelimenkäytöstä. Minä olen ruvennut jättämään kännykkää kotiin jos olen miehen kanssa liikkeellä! Ei tule kokoajan selattua facebookkia ja tekstattua ja jos tärkeää asiaa niin läheisimmät osaavat soittaa kyllä miehelle.

N21 M23

Vierailija
5/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuokin on ikäkysymys. En osaisi kuvitella yli kolmekymppisen miehen tekstailevan koko ajan kavereilleen.

Vierailija
6/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat tavallaan tärkeitä- niiden tärkeyden rinnastus kuitenkin turhaa.

Vierailija
7/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naisia saa aina uusia mutta hyviä kavereita ei" t. Mun mies

Vierailija
8/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 07:22"]"naisia saa aina uusia mutta hyviä kavereita ei" t. Mun mies
[/quote]

Kiva mies sulla. Onneksi mun mies tietää, että minunlaisia naisia on maailmassa tasan yksi. Niin, ja kavereita on molemmilla. Hyviä sellaisia. Mutta puoliso on ykkönen molemmille.

Vierailija
9/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla varma. Voihan miehellä olla parhaan kaverinsa nimen takana ihan eri numero vai tsekkasitko senkin? Suhteelta kuulostaa.

Vierailija
10/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi edes kuvitella tilannetta, että kaverit olisi tärkeämpiä kuin oma vaimo! M42

Vierailija
11/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla teini puolisona? Ei tulis mieleenkään että mies tai mä olisin koko ajan puhelin kädessä kavereiden kanssa keskustellen.

Vierailija
12/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 06:45"]Molemmat ovat tavallaan tärkeitä- niiden tärkeyden rinnastus kuitenkin turhaa.
[/quote]

Mutta ei ole oikein kenenkään kanssa ollessa räplätä kokoajan puhelinta.
Lapsille se on hyvin haitallista. Jos äiti katsoo kokoakan ruutua

Vierailija
13/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misukin voi olla kaveri.

Vierailija
14/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet ollaan yksi geneerinen joukko, joten tottakai asia selviää kysymällä tuollainen yleistävä kysymys. 

Vierailija
15/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 07:33"]En voisi edes kuvitella tilannetta, että kaverit olisi tärkeämpiä kuin oma vaimo! M42
[/quote]
No ei aikuisella miehellä olekaan. Itselläni aina ollut sellaisia miehiä ja naisia ystävinä, että on voitu yhdessä bilettää ja viihdytty sekaporukoissa. En ymmärrä tuollaista jakoa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi