Millainen päivä edessä?
Kommentit (19)
Menen uimarannalle uimaan. Nyt siellä on tilaa mukavasti.
Auto huoltoon aamulla, sitten koko päivä työttömänä kuten edelliset pari vuotta mennyt joka päivä. Pimeetä rahaa silti hankin päivällä tunnin työllä 200€. Eikä ole huoraamista/vastaavaa.
Aloitan terveellisen elämän ja hankin 8pakkini takaisin.
vois mennä kohta nukkumaan ja illalla ottaa kaljaa bussipysäkillä tai jossakin puiston penkillä
Oksentelua ja itkua, vitun vatsatauti.
No aurinko näyttää paistavan Forecan sääennusteen mukaan.
Kahdeksan tunnin työpäivä. Voi v...
Työpäivä, valitettavasti. Teen sijaisuutta ja tämänhetkinen työpaikka on ihan kamala, koska siellä on töissä eräs järkyttävä kyykyttäjä, onneksi työsuhde loppuu kuun lopussa. Illalla on ehkä sitten kivempaa, koska ollaan menossa mökille yöksi. Tosin voi olla, että töiden jälkeen olen niin kuitti, että makaan mökilläkin vaan sohvalla.
Ihan normipäivä. Stressin takia en saa vain nukuttua. Joten raskas päivä kun väsyneenä koittaa jaksaa
Jos nyt ensin hoitaisi ja lypsäisi lehmät, ruokkisi sitten lapset ja kuskaisi isälleen... sitten olisikin hetki aikaa huokasta ja tehdä tupahommia..illalla sama rutiini uudestaan.. Viikko ilman marinaa, onhan sekin jotain.
Pitkä..... Lähdin kotoa klo 5, takaisin olen joskus klo 01:30 aamuyöllä. 2 palaveria ja lentoa, loppuaika odottelua ja töiden tekemistä lentokentällä.
Töitä, töitä. Tilaus ei ole vielä valmis. Pitäisi tämä viikko kestää. Ja jotkut vastusvat työajan pidentämistä, työsuhteessa olevat voivat vastustaa, minä en.
En normaalisti osallistu talkoisiin, mutta tälle päivälle osuu kahdet: aamulla yhdet ja ennen iltaa toiset. Vähän erilainen päivä.
Pitää mennä yks työjuttu tekemään vaikka olen saikulla,ollut jo yli kuukauden.
Olen perhepäivähoitaja, odottelen tässä ensimmäisiä lapsia hoitoon. Päivä loppuu joskus viiden pintaan toivottavasti.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 03:22"]Otsikko
[/quote]
Pitkä :P. Pääsen aloittamaan vasta nyt projektin jonka täytyy olla valmis jo keskiviikkoaamuksi. Mitä nopeammin pääsen duuniin, sen parempi.Täytyy ajaa kaupan kautta, että saan iltapalaa mukaan töihin. Käyn välissä balettitunnilla illansuussa ja palaan toimistolle sen jälkeen jatkamaan. Vielä en tiedä milloin tulen pääsemään kotiin. Kello 21, 22, 23... Riippuu ihan siitä miten pitkälle saan projektin vedettyä.
Pidän työstäni joten ei haittaa. Tämä on ihan kivaakin vaikka tunnit menee liukumaan eikä niistä saa rahaa. Pidän sitten vapaata viikolla :)
Väsyttävä. Onneksi loma.
Klo 8:30 pitäisi mennä sokerirasitukseen. Olen valvonut klo 02:00 alkaen, kun närästää kamalasti enkä saa unta. Närästyslääkettä en pysty (uskalla) ottamaan, että testaus onnistuisi.