Hei, mitä pelejä pelaat netissä?
Minä pelaa tammea. Silloin, kun oli aapeli.com, pelasin sanapeliä, joka oli ihan mahtava peli, aapeli lopetti toimintansa, niin sitä peliä ei ole enää missään. Surettaa ihan hirveesti.
Kommentit (13)
Ne vanhat MSN Messengerin pelit oli kova juttu. AV-palsta voisi ostaa oikeudet niihin jotta voisimme pelata niitä viinilasillisen ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Ne vanhat MSN Messengerin pelit oli kova juttu. AV-palsta voisi ostaa oikeudet niihin jotta voisimme pelata niitä viinilasillisen ääressä.
Hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Wordle
Englanninkielinen?
Wordle on hyvä niinkuin myös tämä suomalainen Sanapeli https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.sanapeli
RDR2 map guesser.
Peli antaa sinulle "street view" näkymän jostain päin pelin karttaa ja sinun täytyy sitten kartalta osata merkata oikea kohta.
Pelaan Candy Crush Sagaa. olen pelannut jo kymmenen vuotta. Olen tasolla 16 607. On siinä saanut muutamia pelejä läiskiä.
Siitä vanhasta Jewel Questista tykkäsin tosi paljon. uusi versio on ihan erilainen, en tykkää.
Facebookissa pelasin Farmvillea ja Farmtownia. Varsinkin Farmvillea mulla on edelleen ihan kauhea ikävä.
Tlispa tänne pelihuone, jossa kyseinen sanapeli :D